Δημιουργήστε έσοδα από τα ιστολόγια και τα gadget σας: Συμβουλές ειδικών SEO, μέσων κοινωνικής δικτύωσης και μάρκετινγκ συνεργατών

SEO για χρηματοοικονομικές υπηρεσίες: 8 στοιχεία για την επιτυχία

Το SEO για χρηματοοικονομικές υπηρεσίες μπορεί να είναι προκλητικό. Οι πελάτες διαχείρισης επενδύσεων και περιουσίας χρησιμοποιούν μηχανές αναζήτησης για να βρουν πληροφορίες, να συγκρίνουν υπηρεσίες και να λάβουν τεκμηριωμένες αποφάσεις.

Ενσωματώνοντας τα οκτώ στοιχεία που καλύπτονται σε αυτόν τον οδηγό SEO για χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, μπορείτε να κατατάξετε τον ιστότοπο χρηματοοικονομικών συμβούλων σας στην κορυφή του οργανικού SERP και να προσελκύσετε περισσότερους πολύτιμους οικονομικούς δυνητικούς πελάτες.

Είτε είστε χρηματοοικονομικός σύμβουλος, εταιρεία επενδύσεων ή οποιοσδήποτε άλλος τύπος παρόχου χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, αυτός ο οδηγός SEO θα σας προσφέρει πολύτιμες πληροφορίες και στρατηγικές για τη βελτιστοποίηση του ιστότοπού σας και την αύξηση της προβολής σας στο διαδίκτυο.

Τι είναι το SEO για χρηματοοικονομικές υπηρεσίες;

Το SEO για χρηματοοικονομικές υπηρεσίες αναφέρεται στη διαδικασία βελτιστοποίησης του ιστότοπού σας για την προσέλκυση περισσότερης στοχευμένης οργανικής επισκεψιμότητας στη θέση χρηματοδότησης.

Περιλαμβάνει την εφαρμογή αποτελεσματικών τεχνικών SEO και βέλτιστων πρακτικών που είναι προσαρμοσμένες ειδικά στις μοναδικές ανάγκες και προκλήσεις των παρόχων χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, όπως εταιρείες επενδύσεων, ασφαλιστικές εταιρείες και χρηματοοικονομικοί σύμβουλοι.

Η σημασία του SEO για τις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες

Ακολουθούν ορισμένοι βασικοί λόγοι για τους οποίους το SEO είναι σημαντικό για τον κλάδο των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών:

Αυξημένη διαδικτυακή προβολή

Ο κλάδος των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικός και οι πελάτες βασίζονται στις μηχανές αναζήτησης για να βρουν πληροφορίες και υπηρεσίες διαχείρισης πλούτου.

Εφαρμόζοντας αποτελεσματικές στρατηγικές SEO, οι πάροχοι χρηματοοικονομικών υπηρεσιών μπορούν να βελτιώσουν την προβολή τους στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης, διασφαλίζοντας ότι εμφανίζονται όταν οι δυνητικοί πελάτες αναζητούν ενεργά σχετικές υπηρεσίες.

Στοχευμένη οργανική κυκλοφορία

Το SEO βοηθά στην προσέλκυση στοχευμένης οργανικής επισκεψιμότητας σε προϊόντα χρηματοοικονομικών υπηρεσιών και εταιρείες διαχείρισης περιουσίας. Με τη βελτιστοποίηση για συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά και την πρόθεση των χρηστών, οι πάροχοι χρηματοοικονομικών υπηρεσιών μπορούν να εξασφαλίσουν ότι προσελκύουν επισκέπτες που αναζητούν ενεργά τις υπηρεσίες τους.

Αυτή η στοχευμένη επισκεψιμότητα είναι πιο πιθανό να μετατραπεί σε δυνητικούς πελάτες και πελάτες, οδηγώντας τελικά στην ανάπτυξη της επιχείρησης.

Περισσότερη εμπιστοσύνη και αξιοπιστία

Οι χρηματοοικονομικές υπηρεσίες εμπεριέχουν εγγενώς εμπιστοσύνη και αξιοπιστία. Όταν ένας ιστότοπος χρηματοοικονομικών υπηρεσιών εμφανίζεται στα κορυφαία αποτελέσματα αναζήτησης, σηματοδοτεί στους πιθανούς πελάτες ότι η εταιρεία είναι αξιόπιστη και αξιόπιστη.

Το SEO μπορεί να βοηθήσει στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης βελτιώνοντας τις κατατάξεις αναζήτησης, προβάλλοντας θετικές κριτικές πελατών και παρέχοντας πολύτιμο και ενημερωτικό περιεχόμενο που καθιερώνει την εμπειρία σας στον κλάδο.

Τοπικοί Πελάτες

Πολλοί χρηματοοικονομικοί οργανισμοί λειτουργούν σε τοπικό ή περιφερειακό επίπεδο. Οι τοπικές στρατηγικές SEO μπορούν να τους βοηθήσουν να στοχεύσουν πιθανούς πελάτες σε μια συγκεκριμένη γεωγραφική περιοχή.

Βελτιστοποίηση για λέξεις-κλειδιά βάσει τοποθεσίας, δημιουργία τοπικές σελίδες προορισμούκαι η διαχείριση διαδικτυακών προφίλ μπορεί να βελτιώσει την ορατότητα στα αποτελέσματα τοπικής αναζήτησης.

Οικονομικό Μάρκετινγκ

Σε σύγκριση με τις παραδοσιακές μεθόδους μάρκετινγκ, το SEO προσφέρει μια οικονομικά αποδοτική προσέγγιση για την προσέγγιση ενός ευρύτερου κοινού.

Μόλις εφαρμοστούν, οι προσπάθειες SEO συνεχίζουν να αποφέρουν μακροπρόθεσμα οφέλη και βιώσιμη επισκεψιμότητα χωρίς να επιβαρύνονται με συνεχή διαφημιστικά έξοδα.

Προσαρμοστικότητα στις αλλαγές του κλάδου

Ο κλάδος των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών υπόκειται σε εξελισσόμενες τεχνολογικές τάσεις, κανονισμούς και συμπεριφορές πελατών.

Παρακολουθώντας τις τάσεις αναζήτησης, προσαρμόζοντας λέξεις-κλειδιά και περιεχόμενο και ενημερώνοντας τα νέα του κλάδου, οι εταιρείες χρηματοοικονομικών υπηρεσιών μπορούν να διατηρήσουν τη συνάφεια και την προβολή τους σε μια ταχέως μεταβαλλόμενη αγορά.

Επενδύοντας σε στρατηγικές SEO, οι χρηματοοικονομικές εταιρείες μπορούν να τοποθετηθούν για μακροπρόθεσμη επιτυχία και ανάπτυξη στον κλάδο.

8 Στοιχεία SEO για Χρηματοοικονομικές Υπηρεσίες

Ακολουθούν τα 8 κορυφαία στοιχεία που θα πρέπει να αποτελούν μέρος κάθε επιτυχημένης στρατηγικής SEO για χρηματοοικονομικές υπηρεσίες για να δημιουργήσετε μια ισχυρή διαδικτυακή παρουσία σε αυτόν τον ανταγωνιστικό κλάδο:

Βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας είναι ασφαλής

Η διαδικτυακή ασφάλεια και ασφάλεια είναι ζωτικής σημασίας στον τομέα των χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών. Για παράδειγμα, ένα χρηματοπιστωτικό ίδρυμα που προσφέρει διαδικτυακές τραπεζικές υπηρεσίες θα πρέπει να δώσει προτεραιότητα στην ασφάλεια για την προστασία των δεδομένων και των συναλλαγών των πελατών.

Εγκαθιστώντας ένα πιστοποιητικό SSL (Secure Sockets Layer) στον ιστότοπό σας, θα κρυπτογραφήσετε τα δεδομένα που μεταδίδονται μεταξύ του διακομιστή σας και των προγραμμάτων περιήγησης των χρηστών.

Ανάγνωση:  Στατιστικά στοιχεία του YouTube

Αυτό είναι ζωτικής σημασίας για την ασφάλεια ευαίσθητων πληροφοριών, όπως τα διαπιστευτήρια σύνδεσης και οι οικονομικές συναλλαγές. Οι μηχανές αναζήτησης, όπως η Google, δίνουν προτεραιότητα σε ασφαλείς ιστότοπους και μπορεί να τους δώσουν μια μικρή ώθηση στην κατάταξη.

Ακολουθεί ένα παράδειγμα ενός οικονομικού ιστότοπου, του Fool.com που χρησιμοποιεί ένα έγκυρο πιστοποιητικό SSL στον τομέα του για να διατηρεί ασφαλή τα δεδομένα χρήστη.

Επιπλέον, θα πρέπει να επιλέξετε έναν αξιόπιστο και ασφαλή πάροχο φιλοξενίας για τον ιστότοπό σας. Βεβαιωθείτε ότι διαθέτουν ισχυρά πρωτόκολλα ασφαλείας, όπως τείχη προστασίας, συστήματα ανίχνευσης εισβολών και τακτικές σαρώσεις κακόβουλου λογισμικού.

Ένα ασφαλές περιβάλλον φιλοξενίας παρέχει τη βάση για την προστασία του ιστότοπού σας από απειλές στον κυβερνοχώρο.

Επιπλέον, διατηρείτε ενημερωμένα το σύστημα διαχείρισης περιεχομένου (CMS), τις προσθήκες και τα θέματα του ιστότοπού σας.

Οι προγραμματιστές συχνά εκδίδουν ενημερώσεις κώδικα ασφαλείας και ενημερώσεις για την αντιμετώπιση τρωτών σημείων. Η τακτική ενημέρωση του λογισμικού του ιστότοπού σας μειώνει τον κίνδυνο παραβιάσεων της ασφάλειας και ενισχύει την άμυνα του ιστότοπού σας.

Τέλος, εφαρμόστε μια ισχυρή πολιτική κωδικών πρόσβασης για λογαριασμούς χρηστών και πρόσβαση διαχειριστή.

Ενθαρρύνετε τους χρήστες να δημιουργούν μοναδικούς, σύνθετους κωδικούς πρόσβασης και εξετάστε το ενδεχόμενο εφαρμογής ελέγχου ταυτότητας δύο παραγόντων για πρόσθετη ασφάλεια. Οι αδύναμοι κωδικοί πρόσβασης μπορούν να κάνουν τον ιστότοπό σας ευάλωτο σε επιθέσεις ωμής βίας.

Εκτελέστε βελτιστοποίηση περιεχομένου στη σελίδα

Η βελτιστοποίηση περιεχομένου στη σελίδα είναι μια κρίσιμη πτυχή του SEO για τους παρόχους χρηματοοικονομικών υπηρεσιών. Περιλαμβάνει τη βελτιστοποίηση του περιεχομένου του ιστότοπού σας για τη βελτίωση της προβολής του στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης και την προσέλκυση σχετικής οργανικής επισκεψιμότητας.

Το πρώτο βήμα για τη βελτιστοποίηση του περιεχομένου της σελίδας είναι να διασφαλίσετε ότι χρησιμοποιείτε τις σωστές λέξεις-κλειδιά σε κάθε σελίδα. Διεξάγετε ενδελεχή έρευνα λέξεων-κλειδιών για να εντοπίσετε τις πιο σχετικές και υψηλής αξίας λέξεις-κλειδιά για τις χρηματοοικονομικές σας υπηρεσίες.

Για παράδειγμα, εάν προσφέρετε υπηρεσίες προγραμματισμού συνταξιοδότησης, μπορεί να στοχεύσετε λέξεις-κλειδιά όπως “συνταξιοδοτικό προγραμματισμό“,”συνταξιοδοτικές επενδυτικές στρατηγικές“, ή “οικονομικός προγραμματισμός για τη συνταξιοδότηση.”

Βελτιστοποιήστε τις ετικέτες τίτλου της σελίδας σας συμπεριλαμβάνοντας τις λέξεις-κλειδιά-στόχους σας. Για παράδειγμα, μια εταιρεία χρηματοοικονομικών συμβούλων που ειδικεύεται στη διαχείριση περιουσίας θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει μια ετικέτα τίτλου όπως “Expert Wealth Management Services | Οι Οικονομικοί Σύμβουλοι ΜΟΥ.

Γράψτε συναρπαστικές και ενημερωτικές μετα-περιγραφές που ενσωματώνουν τις λέξεις-κλειδιά-στόχους σας και παρακινούν τους χρήστες να κάνουν κλικ στον ιστότοπό σας.

Για παράδειγμα, μια μετα-περιγραφή για μια σελίδα σχετικά με επενδυτικές συμβουλές θα μπορούσε να είναι “Λάβετε επενδυτικές συμβουλές από ειδικούς και μεγιστοποιήστε τις αποδόσεις σας με τις ολοκληρωμένες επενδυτικές μας στρατηγικές στο MY Investments.

Χρησιμοποιήστε ετικέτες επικεφαλίδων για να συμπεριλάβετε τις κύριες λέξεις-κλειδιά σας σε αυτές.

Μπορείτε να συμπεριλάβετε την κύρια λέξη-κλειδί σας σε H1 και δευτερεύουσες λέξεις-κλειδιά ή συνώνυμα στις ετικέτες H2 και H3.

Για παράδειγμα, μια επικεφαλίδα όπως “Προσόδους στην Καλιφόρνια: Τι πρέπει να γνωρίζετε” θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σε έναν οδηγό σχετικά με τις προσόδους στην Καλιφόρνια.

Βελτιστοποιήστε το περιεχόμενο του ιστότοπού σας ενσωματώνοντας σχετικές λέξεις-κλειδιά φυσικά σε όλο το κείμενο. Βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενο παρέχει αξία στους χρήστες και καλύπτει τις οικονομικές τους ανάγκες.

Για παράδειγμα, ένα άρθρο ιστολογίου χρηματοοικονομικών υπηρεσιών με θέμα “Κορυφαίες στρατηγικές εξοικονόμησης φόρων” θα μπορούσε να συζητήσει διάφορες συμβουλές εξοικονόμησης φόρων και να επισημάνει σχετικές λέξεις-κλειδιά στο περιεχόμενο.

Βελτιστοποιήστε την ταχύτητα σελίδας

Η ενίσχυση της PageSpeed ​​είναι ζωτικής σημασίας για τους ιστότοπους χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, καθώς βελτιώνει την εμπειρία των χρηστών, μειώνει τα ποσοστά εγκατάλειψης και μπορεί να επηρεάσει θετικά τις ταξινομήσεις στις μηχανές αναζήτησης.

Το πρώτο πράγμα που μπορείτε να κάνετε για να βελτιώσετε την ταχύτητα φόρτωσης ιστότοπου είναι να συμπιέσετε και να βελτιστοποιήσετε τις εικόνες που χρησιμοποιούνται στον ιστότοπό σας χωρίς συμβιβασμούς στην ποιότητα. Χρησιμοποιήστε εργαλεία συμπίεσης εικόνας ή πρόσθετα για να μειώσετε τα μεγέθη των αρχείων και να διασφαλίσετε ότι οι εικόνες έχουν το σωστό μέγεθος για τις διαστάσεις εμφάνισης τους.

Ανάγνωση:  Πώς να εγγράψετε την οθόνη του iPhone

Για παράδειγμα, Cloudflare προσφέρει ένα ισχυρό εργαλείο βελτιστοποίησης εικόνας για αποθήκευση, αλλαγή μεγέθους και βελτιστοποίηση εικόνων σε κλίμακα.

Επιπλέον, μπορείτε να ελαχιστοποιήσετε τα αρχεία CSS, JavaScript και HTML του ιστότοπού σας αφαιρώντας περιττά κενά, αλλαγές γραμμής και σχόλια και να διαμορφώσετε τον διακομιστή ιστού σας ώστε να ενεργοποιεί την προσωρινή αποθήκευση του προγράμματος περιήγησης.

Αυτό επιτρέπει στους επισκέπτες που επιστρέφουν να φορτώνουν τον ιστότοπό σας πιο γρήγορα αποθηκεύοντας στατικούς πόρους όπως CSS, JavaScript και εικόνες στα προγράμματα περιήγησής τους. Με την προσωρινή αποθήκευση ενεργοποιημένη, οι επαναλαμβανόμενες επισκέψεις απαιτούν λιγότερα αιτήματα διακομιστή.

Τέλος, θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε ένα CDN για να διανείμετε το περιεχόμενο του ιστότοπού σας σε πολλούς διακομιστές που βρίσκονται σε διαφορετικές γεωγραφικές περιοχές.

Γράψτε δομές URL φιλικές προς το SEO

Η δομή του URL σας είναι επίσης πολύ σημαντική για την επιτυχία των προσπαθειών SEO σας. Οι webmasters θα πρέπει να χρησιμοποιούν περιγραφικές και ευανάγνωστες διευθύνσεις URL που δίνουν στους χρήστες και τις μηχανές αναζήτησης μια ιδέα για το περιεχόμενο της σελίδας.

Αποφύγετε μεγάλες, περίπλοκες διευθύνσεις URL με περιττές παραμέτρους ή τυχαίους χαρακτήρες.

Για παράδειγμα, αντί για “www.example.com/page?id=12345“, χρήση “www.example.com/financial-planning-services“.

Ως εμπειρικός κανόνας, θα πρέπει πάντα να ενσωματώνετε σχετικές λέξεις-κλειδιά στις διευθύνσεις URL σας για να βελτιώσετε την ορατότητά τους στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.

Αυτό βοηθά τις μηχανές αναζήτησης να κατανοήσουν το περιεχόμενο των σελίδων σας και μπορεί ενδεχομένως να ενισχύσει την κατάταξη του ιστότοπού σας. Για παράδειγμα, χρησιμοποιήστε το “www.example.com/retirement-planning-tips” αντί “www.example.com/page1“.

Μια άλλη βασική πτυχή της δημιουργίας δομών URL φιλικών προς το SEO είναι να χρησιμοποιείτε παύλες (-) αντί για υπογράμμιση για να διαχωρίσετε λέξεις μέσα στις διευθύνσεις URL σας.

Οι παύλες είναι πιο φιλικές προς τις μηχανές αναζήτησης και βελτιώνουν την αναγνωσιμότητα τόσο για τους χρήστες όσο και για τις μηχανές αναζήτησης. Για παράδειγμα, χρησιμοποιήστε “www.example.com/debt-consolidation-loans” αντί “www.example.com/debtconsolidationloans“.

Εξαιρέστε κοινές λέξεις τερματισμού όπως “and”, “the”, “in” κ.λπ., από τις διευθύνσεις URL σας, καθώς δεν προσθέτουν μεγάλη αξία. Ομοίως, αποφύγετε τη χρήση ειδικών χαρακτήρων, συμβόλων ή διαστημάτων σε διευθύνσεις URL, καθώς μπορεί να προκαλέσουν προβλήματα με τα προγράμματα περιήγησης ιστού και τις μηχανές αναζήτησης.

Οργανώστε τις διευθύνσεις URL σας σε μια ιεραρχική δομή που αντικατοπτρίζει την αρχιτεκτονική πληροφοριών του ιστότοπου.

Χρησιμοποιήστε υποκαταλόγους για να κατηγοριοποιήσετε σχετικές σελίδες. Για παράδειγμα, χρησιμοποιήστε “www.example.com/services/financial-planning” για να υποδείξετε μια υπηρεσία οικονομικού προγραμματισμού στην ενότητα υπηρεσιών.

Εφαρμόστε κανονικές διευθύνσεις URL για να αποφύγετε προβλήματα διπλού περιεχομένου. Οι κανονικές διευθύνσεις URL υποδεικνύουν την προτιμώμενη έκδοση μιας σελίδας όταν υπάρχουν πολλές εκδόσεις. Αυτό βοηθά τις μηχανές αναζήτησης να κατανοήσουν ποια διεύθυνση URL να ευρετηριάσουν και αποτρέπει την αραίωση της κατάταξης στις μηχανές αναζήτησης.

Δημιουργία οπτικού περιεχομένου για χρήστες

Δεδομένου ότι το οικονομικό περιεχόμενο και οι πληροφορίες μπορεί να γίνουν πολύπλοκα ή ακόμα και βαρετά στην ανάγνωση, θα πρέπει να προσθέσετε ελκυστικό οπτικό περιεχόμενο ή εργαλεία στον ιστότοπό σας για να βοηθήσετε το κοινό-στόχο σας να κατανοήσει πολύπλοκα οικονομικά θέματα με ευκολία.

Μπορείτε να δημιουργήσετε γραφήματα, γραφήματα, βίντεο, εργαλεία προϋπολογισμού και αριθμομηχανές για να βελτιώσετε το ποσοστό αφοσίωσης των χρηστών.

Για παράδειγμα, η Experian προσφέρει έναν Υπολογιστή Προσωπικού Δανείου στην ανάρτησή του στο ιστολόγιο που εξετάζει τα προσωπικά δάνεια Universal Credit.

Επιπλέον, ακολουθούν μερικές άλλες βέλτιστες πρακτικές για τη δημιουργία ελκυστικού οπτικού περιεχομένου στον ιστότοπό σας:

  • Εφαρμόστε τεχνικές σχεδίασης με απόκριση για να διασφαλίσετε ότι το οπτικό περιεχόμενο προσαρμόζεται σε διαφορετικά μεγέθη και αναλύσεις οθόνης.
  • Χρησιμοποιήστε ερωτήματα μέσων CSS ή αποκριτικά πλαίσια για να εμφανίσετε εικόνες κατάλληλου μεγέθους σε διαφορετικές συσκευές, βελτιώνοντας την εμπειρία του χρήστη.
  • Εφαρμόστε τεμπέλης φόρτωση για οπτικό περιεχόμενο, ειδικά εικόνες κάτω από το πάσο ή έξω από το αρχικό παράθυρο προβολής. Με την αργή φόρτωση, οι εικόνες φορτώνονται μόνο όταν πρόκειται να εμφανιστούν, μειώνοντας τον αρχικό χρόνο φόρτωσης της σελίδας.
Ανάγνωση:  Twitter για εξυπηρέτηση πελατών: Παραδείγματα από 6 μεγάλες επωνυμίες

Γράψτε συμπλέγματα περιεχομένου και αναρτήσεις πυλώνων

Μια ανάρτηση πυλώνα είναι το κύριο, περιεκτικό κομμάτι περιεχομένου που καλύπτει το βασικό θέμα σε βάθος. Λειτουργεί ως ο ακρογωνιαίος λίθος ή το κέντρο για το σύμπλεγμα περιεχομένου σας.

Η ανάρτηση του πυλώνα θα πρέπει να έχει μεγάλη μορφή και να καλύπτει το θέμα εκτενώς, παρέχοντας πολύτιμες πληροφορίες, συμβουλές ή συμβουλές. Αναλύστε το βασικό θέμα σε υποθέματα και ενότητες εντός της ανάρτησης του πυλώνα.

Ξεκινήστε προσδιορίζοντας ένα ευρύ βασικό θέμα που σχετίζεται με τον ιστότοπο των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών σας. Το θέμα πρέπει να είναι περιεκτικό και να καλύπτει διάφορες πτυχές ή υποθέματα στον χρηματοπιστωτικό κλάδο. Για παράδειγμα, “Διαχείριση Προσωπικών Οικονομικών” ή “Επενδυτικές Στρατηγικές“.

Με βάση το βασικό θέμα, εντοπίστε υποθέματα που είναι σχετικά και μπορούν να εξερευνηθούν με περισσότερες λεπτομέρειες.

Αυτά τα υποθέματα θα πρέπει να ευθυγραμμίζονται με συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά ή τομείς ενδιαφέροντος στον χρηματοπιστωτικό κλάδο. Για παράδειγμα, στο βασικό θέμα “Διαχείριση προσωπικών οικονομικών”, τα υποθέματα θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν “Τεχνικές Προϋπολογισμού“,”Στρατηγικές Διαχείρισης Χρέους“, ή “Προγραμματισμός συνταξιοδότησης“.

Για κάθε υποθέμα, δημιουργήστε μεμονωμένα κομμάτια περιεχομένου που εμβαθύνουν στο συγκεκριμένο θέμα.

Αυτά τα κομμάτια περιεχομένου θα πρέπει να συνδέονται πίσω στην ανάρτηση του πυλώνα και να παρέχουν πιο εστιασμένες πληροφορίες για το υποθέμα. Το περιεχόμενο του συμπλέγματος μπορεί να έχει τη μορφή αναρτήσεων ιστολογίου, άρθρων, βίντεο, γραφημάτων πληροφοριών ή podcast.

Ακολουθεί μια οπτική περίληψη του τρόπου με τον οποίο θα πρέπει να προστεθούν περιεχόμενο και συμπλέγματα πυλώνων στον ιστότοπό σας:

Πηγή εικόνας: Hubspot

Μέσα σε κάθε κομμάτι περιεχομένου συμπλέγματος, διασυνδέστε στρατηγικά με την ανάρτηση του πυλώνα και άλλο σχετικό περιεχόμενο.

Βελτιστοποίηση για EEAT και YMYL

Το EAT σημαίνει Expertise, Expertise, Authoritativeness και Trustworthiness, ενώ το YMYL σημαίνει τα χρήματά σας ή τη ζωή σας.

Η βελτιστοποίηση των παραγόντων EAT και YMYL είναι ζωτικής σημασίας για τους ιστότοπους χρηματοδότησης για την εδραίωση αξιοπιστίας, την απόκτηση εμπιστοσύνης και τη βελτίωση της κατάταξής τους στις μηχανές αναζήτησής τους.

Πρώτον, πρέπει να επιδείξετε εμπειρία σε οικονομικά θέματα παρέχοντας ακριβές, καλά ερευνημένο και διορατικό περιεχόμενο.

Βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενό σας είναι γραμμένο από ειδικούς στον τομέα, όπως πιστοποιημένους χρηματοοικονομικούς σχεδιαστές ή επαγγελματίες του κλάδου. Ενημερώνετε τακτικά το περιεχόμενό σας για να αντικατοπτρίζει τις τελευταίες τάσεις και εξελίξεις του κλάδου.

Λόγω των νέων ενημερώσεων Χρήσιμου περιεχομένου από την Google, θα πρέπει να επισημάνετε τα διαπιστευτήρια, τις πιστοποιήσεις και τα προσόντα των οικονομικών εμπειρογνωμόνων και των συνεργατών σας.

Αναφέρετε ξεκάθαρα την τεχνογνωσία και την εμπειρία τους στους σχετικούς τομείς της χρηματοδότησης. Αυτό βοηθά στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης και αποδεικνύει ότι ο ιστότοπός σας είναι μια αξιόπιστη πηγή πληροφοριών.

Για παράδειγμα, το NerdWallet εμφανίζει το ιστορικό και τα διαπιστευτήρια του συγγραφέα του σε κάθε άρθρο για να δείξει τις γνώσεις και την εμπειρία του.

Θα πρέπει επίσης να ενθαρρύνετε τους ικανοποιημένους πελάτες να παρέχουν κριτικές και μαρτυρίες σχετικά με τις χρηματοοικονομικές σας υπηρεσίες.

Προβάλετε αυτές τις κριτικές σε εμφανές σημείο στον ιστότοπό σας για να δείξετε θετικά σχόλια και να δημιουργήσετε εμπιστοσύνη με πιθανούς πελάτες.

Βεβαιωθείτε ότι οι σελίδες είναι αποκριτικές και μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε κινητά

Η βελτίωση της ανταπόκρισης και της χρηστικότητας για κινητά είναι ζωτικής σημασίας για τους ιστότοπους χρηματοδότησης ώστε να παρέχουν μια απρόσκοπτη εμπειρία περιήγησης στους χρήστες κινητών. Είναι ζωτικής σημασίας να εφαρμόσετε μια αποκριτική προσέγγιση σχεδίασης, όπου ο ιστότοπός σας προσαρμόζεται αυτόματα σε διαφορετικά μεγέθη οθόνης και αναλύσεις.

Αυτό διασφαλίζει ότι ο ιστότοπός σας φαίνεται και λειτουργεί βέλτιστα σε διάφορες κινητές συσκευές, συμπεριλαμβανομένων των smartphone και των tablet.

Πηγή εικόνας: Segue Technologies

Σκεφτείτε να χρησιμοποιήσετε έναν καθαρό και ακατάστατο σχεδιασμό που δίνει προτεραιότητα στο βασικό περιεχόμενο και τις λειτουργίες.

Σημαντικές μετρήσεις SEO για παρακολούθηση

Ακολουθούν οι κορυφαίες μετρήσεις οικονομικού SEO που πρέπει να παρακολουθείτε για να έχετε μια ιδέα για την αποτελεσματικότητα των προσπαθειών σας SEO:

Ανάγνωση:  Κορυφαία 5 οφέλη για την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο για επιχειρήσεις

Επισκεψιμότητα οργανικής αναζήτησης

Παρακολουθήστε τον όγκο της οργανικής επισκεψιμότητας αναζήτησης που λαμβάνει ο ιστότοπός σας από μηχανές αναζήτησης όπως η Google. Αυτή η μέτρηση υποδεικνύει την προβολή του ιστότοπού σας στα αποτελέσματα αναζήτησης και την αποτελεσματικότητα των προσπαθειών SEO σας. Μπορείτε να παρακολουθήσετε αυτήν τη μέτρηση χρησιμοποιώντας εργαλεία όπως το Google Analytics.

Κατάταξη λέξεων-κλειδιών

Είναι σημαντικό να παρακολουθείτε την κατάταξη του ιστότοπού σας για λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με τον χρηματοοικονομικό κλάδο.

Παρακολουθήστε τις αλλαγές στις θέσεις των λέξεων-κλειδιών με την πάροδο του χρόνου για να αξιολογήσετε τον αντίκτυπο των δραστηριοτήτων SEO σας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το εργαλείο παρακολούθησης λέξεων-κλειδιών Ahrefs για να παρακολουθείτε την κατάταξη των λέξεων-κλειδιών του ιστότοπού σας με την πάροδο του χρόνου.

Το εργαλείο δείχνει ποιες από τις συγκεκριμένες σελίδες του ιστότοπού σας κατατάσσονται και πόση επισκεψιμότητα αποκτάται.

Αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων (CTR)

Παρακολουθήστε το CTR των καταχωρίσεων οργανικής αναζήτησης του ιστότοπού σας. Το CTR μετρά το ποσοστό των χρηστών που κάνουν κλικ στον σύνδεσμο του ιστότοπού σας όταν εμφανίζεται στα αποτελέσματα αναζήτησης. Ένα υψηλότερο CTR υποδηλώνει καλύτερη βελτιστοποίηση των ετικετών τίτλων και των μετα-περιγραφών, συναρπαστικά αποσπάσματα αναζήτησης και συνάφεια με τα ερωτήματα αναζήτησης των χρηστών.

Μπορείτε να ελέγξετε το CTR με τη βοήθεια του Google Webmasters Tools.

Συναλλαγματική ισοτιμία

Παρακολουθήστε το ποσοστό μετατροπών του ιστότοπού σας, το οποίο αντιπροσωπεύει το ποσοστό των επισκεπτών που ολοκληρώνουν τις επιθυμητές ενέργειες, όπως τη συμπλήρωση μιας φόρμας επικοινωνίας, την εγγραφή σε ένα ενημερωτικό δελτίο ή την πραγματοποίηση μιας αγοράς.

Συνδέστε τον ιστότοπό σας με ένα εργαλείο παρακολούθησης μετατροπών, όπως το Google Analytics, για να μετρήσετε με ακρίβεια αυτήν τη μέτρηση.

Παρακολουθήστε τον αριθμό και την ποιότητα των backlinks που λαμβάνει ο οικονομικός σας ιστότοπος από άλλους αξιόπιστους ιστότοπους. Τα backlinks από έγκυρες πηγές μπορούν να ενισχύσουν την αξιοπιστία του ιστότοπού σας και να βελτιώσουν την κατάταξη αναζήτησης.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Ahrefs backlink checker για να ελέγξετε τον αριθμό των συνδέσμων που οδηγούν στον ιστότοπό σας.

Πώς να υπολογίσετε το ROI στην καμπάνια SEO σας

Ο υπολογισμός της απόδοσης επένδυσης (ROI) για μια καμπάνια SEO περιλαμβάνει τη μέτρηση του οικονομικού αντίκτυπου των προσπαθειών SEO σας.

Ας υποθέσουμε ότι διευθύνετε μια εταιρεία παροχής χρηματοοικονομικών συμβουλών και επενδύσατε 10.000 $ σε μια καμπάνια SEO σε διάστημα έξι μηνών.

Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, αντιμετωπίσατε μια αύξηση στην επισκεψιμότητα του ιστότοπου, η οποία είχε ως αποτέλεσμα 50 νέους πελάτες. Από αυτούς τους πελάτες, 10 μετατράπηκαν σε πελάτες που πληρώνουν, με μέση αξία ζωής (LTV) 5.000 $.

Για να υπολογίσετε το ROI, ακολουθήστε τα εξής βήματα:

Βήμα 1: Προσδιορίστε τα έσοδα που δημιουργούνται από το SEO

Έσοδα από SEO = Αριθμός πελατών που μετατράπηκαν x Μέση αξία διάρκειας ζωής (LTV)

Έσοδα από SEO = 10 πελάτες x 5.000 $

Έσοδα LTV από SEO = 50.000 $

Βήμα 2: Υπολογίστε το ROI

ROI = (Έσοδα από SEO – SEO Investment) / SEO Investment

ROI = (50.000 $ – 10.000 $) / 10.000 $

ROI = 40.000 $ / 10.000 $

ROI = 4

Βήμα 3: Μετατρέψτε την απόδοση επένδυσης (ROI) σε ποσοστό

Ποσοστό ROI = ROI x 100

Ποσοστό ROI = 4 x 100

Ποσοστό ROI = 400%

Σε αυτό το παράδειγμα, η απόδοση επένδυσης (ROI) στην καμπάνια SEO για την εταιρεία χρηματοοικονομικών συμβούλων είναι 400%. Αυτό σημαίνει ότι για κάθε δολάριο που επενδύεται στο SEO, η εταιρεία δημιούργησε έσοδα 4 $.

συμπέρασμα

Ενσωματώνοντας τους παραπάνω παράγοντες στη στρατηγική SEO σας, μπορείτε να τοποθετήσετε την εταιρεία σας ως αξιόπιστη αρχή, να προσελκύσετε οργανική επισκεψιμότητα και τελικά να προωθήσετε την ανάπτυξη της επιχείρησης.

Μια ολοκληρωμένη και καλά εκτελεσμένη προσέγγιση SEO επιτρέπει στις εταιρείες χρηματοοικονομικών υπηρεσιών να παραμείνουν μπροστά στο ανταγωνιστικό διαδικτυακό τοπίο και να συνδεθούν αποτελεσματικά με το κοινό-στόχο τους.