Δημιουργήστε έσοδα από τα ιστολόγια και τα gadget σας: Συμβουλές ειδικών SEO, μέσων κοινωνικής δικτύωσης και μάρκετινγκ συνεργατών

Lara Croft Go : Remake How You Felt Παίζοντας Ένα Κλασικό Παιχνίδι

Lara Croft Go : Remake How You Felt Παίζοντας Ένα Κλασικό Παιχνίδι

Η Lara Croft είναι ένας χαρακτήρας στο βιντεοπαιχνίδι Lara CroftGo είναι ένα περίεργο όνομα για ένα παιχνίδι στο οποίο αξιολογείτε την πρόοδό σας σε χιλιάδες μικροσκοπικά στάδια. Το δάχτυλό μου περνάει το δάχτυλό μου στην οθόνη του iPad, το καθένα προκαλεί μια μινιατούρα πατάτας- ανάγλυφη απεικόνιση της Lara Croft να πηδάει ή να πέφτει ανάμεσα σε κόμβους που υφαίνονται σε διάφορα περιβάλλοντα. Σταματάει σε κάθε θέση με σήμανση με διαμάντια, ένα διερχόμενο άγαλμα ανάμεσα σε ατελείωτα δάση και υπόγειες σκηνές. Ο τίτλος Lara Croft σταματά πολύ. Αισθάνεται πιο κατάλληλος. αστειεύομαι γιατί λατρεύω το γεγονός ότι αυτή η έκδοση της Lara είναι περισσότερο στοχαστική παρά μαχητική. Είναι γεμάτη από ενδιαφέροντα παζλ που απαιτούν κάποια πλευρική σκέψη.Επίσης, ποιος άλλος αυτές τις μέρες δημιουργεί εθιστικά παιχνίδια turn-based βασισμένα σε γνωστά franchise δράσης; Αυτό είναι Η Square Enix Montreal και το γεγονός ότι ένα παιχνίδι iOS 4,99 $ που μοιάζει με σκάκι φαίνεται τόσο γρήγορο και ρευστό είναι ένα εύσημα για τους ανθρώπους πίσω από αυτό. Είναι επίσης πολύ περισσότερο από μια ανανέωση του παρόμοιου turn-based Hitman Go του περασμένου φθινοπώρου. Η Lara Croft Go έχει πολλά κοινά DNA με την τελευταία, αλλά είναι πολύ πιο προσανατολισμένη στη δράση.

Ήταν να σκηνοθετήσω πραγματικές μινιατούρες που αντιπροσώπευαν τα dramatis personae του franchise Hitman γύρω από μικρές σανίδες στο Hitman Go. Επειδή οι χαρακτήρες δεν ήταν κινούμενοι, η διάταξη έμοιαζε με εκείνη ενός επιτραπέζιου παιχνιδιού, κάτι που φαινόταν ασυνήθιστο για μια τόσο αξιοσέβαστη μάρκα stealth. Οι σανίδες του ήταν απατηλά απλοί: μικροί χώροι που επέτρεπαν μια ποικιλία καταστάσεων νίκης, μερικές από τις οποίες μπορούσαν να μετρηθούν ως προς το πόσες στροφές χρειαζόταν για να αδειάσει μια σανίδα.

Ανάγνωση:  Πώς να δομήσετε ένα αποτελεσματικό επιχειρηματικό σχέδιο - δωρεάν πρότυπο

Square Enix Montreal laracroftgo3

Το Lara Croft Go, από την άλλη πλευρά, φτάνει πλήρως κινούμενα, επιτρέποντας στη Λάρα του 1996 (με μπλουζάκια και παράδοξα κοντό σορτς) να διασχίσει αθλητικά τροπικές ζούγκλες, ερείπια της Μεσοαμερικανής και ανεξιχνίαστους λαβύρινθους σε μονοπάτια χωροθέτησης. κυμαίνονται σε ευθείες γραμμές ή διασταυρούμενες ομάδες. Σταδιακά εμφανίζονται φίδια, σαύρες και αράχνες, καθώς και άψυχοι κίνδυνοι όπως πέτρες, πριονόλαμα και σπασμένα δάπεδα ή τοίχοι που καταρρέουν αν πατηθούν περισσότερες από μία φορές.

Πώς να φτάσετε στα παρασκήνια με την πραγματικότητα “χωρίς αποκοπή”.

Αυτοί οι αντίπαλοι και τα πράγματα, όπως εσείς, πρέπει να μετακινούν έναν κόμβο τη φορά, και μόνο όταν το κάνετε. Για να βρείτε το δρόμο σας μέσα από τα εγκεφαλικά στριφτάρια ενός ταμπλό απαιτεί να καταλάβετε πώς να ταξινομήσετε σωστά τα πράγματα, αποφεύγοντας παράλληλα παιχνίδια που σε αδιέξοδο, αν όχι ματ, «Υπήρχε μια νεαρή κυρία που κατάπιε το μοχλό για να ελέγξει την πλατφόρμα που έσπρωξε από τον ογκόλιθο για να ισοπεδώσει την αράχνη», μπορείτε να φανταστείτε.

Η Square Enix κάνει εξαιρετική δουλειά δίνοντας σε κάθε εμπόδιο τη δική του προσωπικότητα.Τα φίδια θα σας σκοτώσουν αμέσως αν τα πλησιάσετε κατά μέτωπο, επομένως πρέπει να τα πλαισιώσετε ή να τα πυροβολήσετε από πίσω. Οι σαύρες μπορούν να σας δουν από δύο βήματα μακριά και θα σας κυνηγήσουν απεριόριστα, αλλά μόνο στα βήματά σας.Οι αράχνες ταξιδεύουν πέρα ​​δώθε κατά μήκος καθορισμένων μονοπατιών, και το να γλιστρήσετε χωρίς τραυματισμό απαιτεί ακριβή προγραμματισμό. Όταν προσθέτετε όπλα μιας χρήσης, όπως λόγχες για χτυπήματα απόστασης και δάδες για να αναγκάσετε τους αντιπάλους σας πίσω, οι προκλήσεις της αλληλουχίας γίνονται πολύ πιο προκλητικό.Υπάρχει μόνο ένα ζήτημα.Ενώ το Hitman Go σάς επέτρεψε πολλές λύσεις ταμπλό, το Lara Croft Go επιτρέπει μόνο μία. Το ελάττωμα που επιδεινώνεται από τη μικρή διάρκεια του παιχνιδιού και το γεγονός ότι μόλις καταλάβετε έναν πίνακα, το terra incognito γίνεται terra firma.Μπορείτε να καθαρίσετε όλους τους πίνακες σε λίγες ώρες εάν είστε μέτρια δεξιότητες και ενώ μπορείτε να επιστρέψετε στα στάδια για να αναζητήσετε θησαυρούς που λείπουν, τα παζλ είναι όλα τα ίδια. Επίσης, μπερδεύτηκα από το παιχνίδι συλλεκτών , το οποίο βασιζόταν σε μεγάλο βαθμό στην ομοιότητα χρώματος αντικειμένου-περιβάλλοντος και στην ατμοσφαιρική απάτη — μια αναζήτηση στην οθόνη Where’s Waldo όπου απλώς κοιτάζετε και αγγίζετε αντικείμενα.

Ανάγνωση:  Τι είναι το λογισμικό διανομής μολύβδου;

Τι σημαίνουν όλα τα πολύτιμα κοσμήματα και τα μπερδεμένα αντικείμενα;

Εναλλακτικά κοστούμια Lara, τα οποία μπορεί να είναι ενδιαφέροντα αν υπήρχαν λόγοι για να ξαναεπισκεφτείτε τα καθαρά μέρη. Ωστόσο, αν δέχεστε τη Lara Croft, βάλτε το ως εξής: «Πηγαίνετε για αυτό που είναι», που σημαίνει «κάτι που θα παίξετε μόνο μερικά φορές.”Είναι ένα παπούτσι για “το μεγαλύτερο γρίφο με turn-based action puzzler το 2015 που θα ήθελα να είχα περισσότερα να κάνω. Ας υποκριθούμε ότι δημιουργείτε ένα νέο παιχνίδι βασισμένο σε ένα παλιό κλασικό. Είναι προτιμότερο να επαναλάβετε αυτό το παλιό παιχνίδι όπως ήταν, ή για να αναπτύξετε κάτι νέο που αναπαράγει την εμπειρία που είχατε όταν το παίξατε για πρώτη φορά πριν από όλα αυτά τα χρόνια; Αυτό ήταν ένα αίνιγμα που αντιμετώπισαν οι προγραμματιστές της Square Enix Montreal κατά την ανάπτυξη του Lara Croft Go, το οποίο έλαβε πολλά θετικά σχόλια όταν το κυκλοφόρησε σε πολλά καταστήματα εφαρμογών τον περασμένο μήνα. Οι ανησυχίες που έθεσε σχετικά με το τι καθορίζει πραγματικά ένα παιχνίδι Go και πώς οι προγραμματιστές μπορούν να προσεγγίσουν το πρόβλημα της μεταφοράς αρχών παλαιών παιχνιδιών στις τρέχουσες πλατφόρμες ήταν πιο συναρπαστικές, τουλάχιστον από σχεδιαστική άποψη.

Το Lara Croft Go είναι ένα turn-based παιχνίδι smartphone που βασίζεται στην εμβληματική μάρκα Eidos, παρόμοιο με τον προκάτοχό του Hitman Go. Και τα δύο παιχνίδια αναπτύχθηκαν κατά τη διάρκεια ενός έτους, δημιουργήθηκαν στο Unity από μια μικρή ομάδα και κυκλοφόρησαν για 5 $ με την ευκαιρία να πληρώσετε στο παιχνίδι για περισσότερες προτάσεις.

Ανάγνωση:  Πώς να κλωνοποιήσετε έναν σκληρό δίσκο: οδηγός με τα καλύτερα δωρεάν προγράμματα

Ωστόσο, τα παιχνίδια ξεχωρίζουν όσον αφορά τη σχεδίαση του πυρήνα: Τα επίπεδα στο Hitman Go είναι περισσότερο σαν μηχανοποιημένοι παζλ, όπου οι εχθροί και οι στόχοι δολοφονίας κινούνται αλληλένδετα με τον παίκτη, ενώ τα επίπεδα του Lara Croft Go είναι περισσότερο σαν παζλ με συρόμενα μπλοκ, όπου οι παίκτες πρέπει προσεκτικά να γλιστρήσει τη Lara σε ένα επίπεδο για να τραβήξει τους σωστούς διακόπτες και να σκαρφαλώσει στους σωστούς τοίχους χωρίς να συγκρουστεί με περιβαλλοντικούς κινδύνους. Η Square Enix Montreal έχει βασικά δημιουργήσει τη δική της επωνυμία κλασικών παιχνιδιών Go που ερμηνεύονται εκ νέου σε κινητές συσκευές δημοσιεύοντας το παιχνίδι και η Lara Croft έχει γίνει Ένα μέρος αυτού. Ο Antoine Routon, τεχνικός διευθυντής της Go, λέει ότι η εταιρεία, η οποία προοριζόταν να αναπτύξει παιχνίδια Hitman μεγάλου προϋπολογισμού, έχει αγκαλιάσει την ιδέα της παραγωγής παιχνιδιών για κινητά με την «απόσταξη» του σχεδιασμού παιχνιδιών στα απολύτως απαραίτητα.\

Για να φτιάξετε ένα πιο δυνατό προϊόν, αποστάξτε το σχέδιο παιχνιδιού όπως το ποτό.» Προσπαθούμε να δημιουργήσουμε παιχνίδια που σας κάνουν να νιώθετε όπως κάνατε όταν ήσασταν νεότεροι και έπαιζες αυτά τα κλασικά παιχνίδια.» Μου λέει από το τηλέφωνο, «A Go Το παιχνίδι είναι μια διαδικασία προσπάθειας να καταστρέψουμε αυτά τα αρχαία παιχνίδια.» «Μου αρέσει να το οραματίζομαι ως εξής: έχεις έναν τεράστιο κινητήρα και τον σκίζεις, βάζεις όλα τα εξαρτήματα σε έναν πάγκο εργασίας και προσπαθείς να ξαναφτιάξεις τον πιο λεπτό κινητήρα μπορείς να το ξεπεράσεις.” Κατά κάποιο τρόπο, η δημιουργία ενός παιχνιδιού Go είναι από μόνο του ένας γρίφος.” Αυτή η πρόκληση παρουσιάστηκε στο παράδειγμα του Lara Croft Go ως ένας τοίχος καλυμμένος με σημειώσεις Post-It, το καθένα με έναν αξέχαστο μηχανισμό ή σκηνή από προηγούμενα παιχνίδια Tomb Raider που καταρρίφθηκαν από έναν προγραμματιστή. Ό,τι δεν ήταν εφικτό από την άποψη της παραγωγής (η ομάδα ξεκίνησε με 5 άτομα και ποτέ δεν μεγάλωσε πάνω από 15) πετάχτηκε (ή μάλλον, κολλήθηκε) σε ένα Post-It Σημειώστε το νεκροταφείο κατά τη διάρκεια του κύκλου ανάπτυξης του παιχνιδιού και οι σωζόμενες ιδέες — αρχαίες παγίδες, για παράδειγμα — προσαρμόστηκαν για να ταιριάζουν σε ένα πλαίσιο παιχνιδιού για κινητά που βασίζεται στη σειρά.

Ανάγνωση:  Πώς να επιλέξετε τη σωστή τεχνική πρόβλεψης ζήτησης;

“Έχουμε λοιπόν όλους αυτούς τους ανθρώπινους χαρακτήρες στο Hitman Go.” Αλλά, όπως επισημαίνει η Routon, η Lara δεν σκότωνε σμήνη απρόσωπων κολλητών στα πρώτα παιχνίδια Tomb Raider.” Επειδή ήταν εξερευνήτρια σε ένα επικίνδυνο περιβάλλον, οι αντίπαλοί της ήταν κυρίως ζώα και το σύμπαν.» Έτσι, χρησιμοποιήσαμε ζώα και παγίδες για τους μηχανικούς μας, και οι παγίδες είναι και εμβληματικές και απλές στην κατασκευή, επειδή δεν υπάρχουν φανταχτερά κινούμενα σχέδια ή τίποτα. Αυτό είναι ένα παράδειγμα μιας ιδέας που μπήκε στο παιχνίδι αφού ταιριάζει η παραγωγή απαιτεί καλά».

Επισκέφθηκε 24 φορές, 1 επίσκεψη(εις) σήμερα