Δημιουργήστε έσοδα από τα ιστολόγια και τα gadget σας: Συμβουλές ειδικών SEO, μέσων κοινωνικής δικτύωσης και μάρκετινγκ συνεργατών

Στατιστικά στοιχεία εφαρμογής

Πολλοί εντοπίζουν την προέλευση των εφαρμογών από το 1983, όταν ο Steve Jobs ανακοίνωσε την ανάπτυξη ενός νέου συστήματος ψηφιακής παράδοσης που επέτρεπε στους ανθρώπους να κατεβάζουν λογισμικό μέσω τηλεφωνικών γραμμών. Αυτό ήταν σχεδόν ένα τέταρτο του αιώνα πριν από το πρώτο iPhone. Ο αντίκτυπος των εφαρμογών μπορεί να έχει ξεπεράσει ακόμη και τις προσδοκίες του Jobs, επομένως συγκεντρώσαμε τα πιο σημαντικά στατιστικά στοιχεία εφαρμογών για να σας δώσουμε μια επισκόπηση του κλάδου και των τελευταίων τάσεων.

Στατιστικά εφαρμογής (Επιλογή εκδότη)

  • Το 2020, οι καταναλωτές κατέβασαν 218 δισεκατομμύρια εφαρμογές.
  • Η Apple και η Google ελέγχουν περισσότερο από το 95% της αγοράς του καταστήματος εφαρμογών (εξαιρουμένης της Κίνας).
  • Ο μέσος άνθρωπος έχει περίπου 80 εφαρμογές στο τηλέφωνό του.
  • Υπάρχουν περίπου 3,5 εκατομμύρια εφαρμογές στο Google Play Store.
  • Το 2020, τα έσοδα από εφαρμογές Android και iOS έφτασαν τα 111 δισεκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως.
  • Η αγορά εφαρμογών για κινητά θα αναπτυχθεί με CAGR 21% κατά την περίοδο 2021-2025.
  • Το 2019, το 25% των ληφθέντων εφαρμογών άνοιξαν μόνο μία φορά.
  • Οι πωλήσεις στο κινητό εμπόριο θα φτάσουν τα 3,56 τρισεκατομμύρια δολάρια το 2021.

Σημαντικά στατιστικά στοιχεία λήψης εφαρμογών

1. Το 2020, οι καταναλωτές κατέβασαν 218 δισεκατομμύρια εφαρμογές.

Σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, είναι 14 δισ. περισσότερο, που σημαίνει αύξηση 6 τοις εκατό. Αντιπροσωπεύει επίσης μια αύξηση 45 τοις εκατό από το 2016, όταν η χρήση εφαρμογών για κινητά ήταν πολύ χαμηλότερη από ό,τι είναι σήμερα, με τους ανθρώπους να κατεβάζουν περίπου 140,7 δισεκατομμύρια εφαρμογές παγκοσμίως.

(Στατιστική)

2. Πάνω από το 90% των εφαρμογών στα καταστήματα είναι δωρεάν.

Ναι είναι αλήθεια. Οι εφαρμογές επί πληρωμή ανήκουν πιθανώς στο παρελθόν και τα στατιστικά στοιχεία λήψης εφαρμογών δείχνουν ότι οι εφαρμογές που χρεώνουν ανά λήψη μειώνονται αργά. Η διαφήμιση είναι ο τρόπος με τον οποίο το 31% των δημιουργών ή των κατόχων εφαρμογών κερδίζει χρήματα, ακολουθούμενο από τις εφαρμογές με σύμβαση εργασίας/κατ’ απαίτηση στο 23%. Η πληρωμή ανά λήψη έπεσε στην τρίτη θέση με 20 τοις εκατό. Άλλοι τρόποι περιλαμβάνουν αγορές καταναλωτικών αγαθών εντός εφαρμογής (16%) και συνδρομές (14%).

Πίνακας περιεχομένων

(Space-O Technologies)

3. Η Apple και η Google ελέγχουν περισσότερο από το 95% της αγοράς του καταστήματος εφαρμογών (εξαιρουμένης της Κίνας).

Το κάνουν μέσω iOS και Android. Και τα δύο λειτουργικά συστήματα προσφέρουν ορισμένες εφαρμογές από προεπιλογή, αλλά επιτρέπουν επίσης στους προγραμματιστές να εισάγουν νέες. Σύμφωνα με τα στατιστικά του καταστήματος εφαρμογών, σε λιγότερο από πέντε χρόνια παραγωγής, και οι δύο είδαν περισσότερα από ένα εκατομμύριο παιχνίδια και εφαρμογές, που απέφεραν πειστικά έσοδα. Σήμερα, αυτή η οικονομία εφαρμογών αξίζει περίπου 6,3 τρισεκατομμύρια δολάρια.

(Επιχείρηση εφαρμογών)

4. Το 2020, οι άνθρωποι κατέβασαν το TikTok 850 εκατομμύρια φορές.

Το κοινωνικό δίκτυο κοινής χρήσης βίντεο της Κίνας ήταν στην κορυφή των εφαρμογών με τις περισσότερες λήψεις το 2020. Το WhatsApp κατέλαβε τη δεύτερη θέση με 600 εκατομμύρια λήψεις, ακολουθούμενο από το Facebook με 540 εκατομμύρια λήψεις. Το επόμενο Instagram είχε περίπου 503 εκατομμύρια λήψεις και στην έκτη θέση είχαμε το Messenger με περίπου 404 εκατομμύρια λήψεις, δίνοντας στην περιουσία του Mark Zukerberg συνολικά 2,05 δισεκατομμύρια λήψεις.

Ανάγνωση:  Απομακρυσμένη διατήρηση εργαζομένων

(Apptopia)

5. Ρεκόρ 14 δισεκατομμυρίων εφαρμογών παιχνιδιών κατέβηκαν το δεύτερο τρίμηνο του 2020.

Φαίνεται ότι ο COVID-19 έχει προστεθεί στην ήδη ακμάζουσα βιομηχανία εφαρμογών. Συγκριτικά, το ίδιο τρίμηνο, κατέβηκαν σχεδόν 35 δισεκατομμύρια νέες εφαρμογές και δαπανήθηκαν 27 δισεκατομμύρια δολάρια. Τα στατιστικά στοιχεία λήψης εφαρμογών για κινητά δείχνουν ότι οι εβδομαδιαίες λήψεις παιχνιδιών παρέμειναν περίπου στο 1 δισεκατομμύριο δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 20% από έτος σε έτος. Επιπλέον, οι καταναλωτές ξόδεψαν περισσότερα από 19 δισεκατομμύρια δολάρια για αγορές μέσω καταστημάτων εφαρμογών.

(Venture Beat)

6. Το Apple App Store έχει 2,22 εκατομμύρια εφαρμογές.

Αυτό έκανε το Apple App Store τη δεύτερη μεγαλύτερη πλατφόρμα μετά το Google Play. Παρόλο που το Google Play έχει περισσότερες εφαρμογές διαθέσιμες στους πελάτες, η Apple βρήκε έναν τρόπο να κερδίσει χρήματα στο κατάστημα κινητής τηλεφωνίας. Η εταιρεία συγκέντρωσε έσοδα 19 δισεκατομμυρίων δολαρίων από λήψεις εφαρμογών για iPhone, επιβεβαιώνουν τα στατιστικά στοιχεία.

(Στατιστική)

7. Οι χρήστες Android έχουν στη διάθεσή τους περίπου 3,5 εκατομμύρια εφαρμογές.

Τα στοιχεία είναι ελαφρώς υψηλότερα από το τελευταίο τρίμηνο του 2020, όταν υπήρχαν 3,14 εκατομμύρια αιτήσεις. Από αυτόν τον αριθμό, το 96,7% είναι δωρεάν εφαρμογές. Με βάση τα στατιστικά στοιχεία λήψης εφαρμογών Android, σχεδόν 1 εκατομμύριο εφαρμογές σε αυτό το κατάστημα έχουν κριτικές με μέση βαθμολογία 4-5 αστέρια. Αν δούμε τη δημοτικότητα των εφαρμογών, οι άνθρωποι έχουν εγκαταστήσει το TikTok από αυτήν την πλατφόρμα περισσότερες από 1,5 δισεκατομμύρια φορές, καθιστώντας το το πιο δημοφιλές προϊόν λήψης. Αν συμπεριλάβουμε τις λήψεις του App Store, το TikTok έχει ληφθεί περισσότερες από 2 δισεκατομμύρια φορές.

(Στατιστικά στοιχεία, Πύργος Αισθητήρων)

8. Το παιχνίδι με τις περισσότερες λήψεις της δεκαετίας του 2010 ήταν το Subway Surfers.

Ο κύριος παράγοντας πίσω από αυτήν την τεράστια ανάπτυξη είναι η δημοτικότητα του παιχνιδιού στην Ινδία. Η κυκλοφορία του στην Ινδία αντιπροσωπεύει το 15% όλων των λήψεων παιχνιδιών και στις δύο πλατφόρμες. Σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία λήψης από το κατάστημα εφαρμογών, κάθε κορυφαίο παιχνίδι προήλθε από διαφορετική εταιρεία. Ως εκ τούτου, είναι δύσκολο να προσδιοριστούν οι λόγοι για την επιτυχία όλων αυτών. Για παράδειγμα, το Clash of Clans και το Candy Crush Saga είναι οι μόνες εφαρμογές που βρίσκουν μια θέση στο top 10 όσον αφορά τις δαπάνες και τις λήψεις εφαρμογών.

(Εφαρμογή Annie)

9. Τα στατιστικά στοιχεία λήψης εφαρμογών για κινητά δείχνουν ότι ο μέσος αριθμός λήψεων ανά εφαρμογή στις ΗΠΑ είναι 1,24 εκατομμύρια.

Από την άλλη πλευρά, ο αριθμός αυτός είναι πολύ χαμηλότερος παγκοσμίως, γύρω στις 149.000 ανά εφαρμογή. Ωστόσο, φαίνεται ότι ο μέσος χρήστης smartphone στις ΗΠΑ κατεβάζει μηδενικές εφαρμογές κάθε μήνα. Στην πραγματικότητα, μόνο το ένα τρίτο από αυτά κατεβάζει μία έως τρεις εφαρμογές. Αυτό οδηγεί στο συμπέρασμα ότι το 7% των χρηστών smartphone δημιουργεί σχεδόν το ήμισυ όλων των μηνιαίων λήψεων.

(Στατιστικά στοιχεία από τον Austin Knight)

Στατιστικά χρήσης εφαρμογών

10. Το 2019, οι Αμερικανοί περνούσαν το 90% του χρόνου τους σε smartphone σερφάροντας σε εφαρμογές.

Σύμφωνα με τις οδηγίες, τα smartphones αντιπροσωπεύουν το 70% της συνολικής χρήσης κινητών συσκευών, δείχνουν τα δεδομένα χρήσης της εφαρμογής. Το 2019, ο μέσος Αμερικανός ξόδεψε δύο ώρες και 55 λεπτά σε ένα smartphone, αντιπροσωπεύοντας το 21 τοις εκατό του χρόνου των μέσων ενημέρωσης.

(eMarketer)

11. Ο μέσος άνθρωπος έχει περίπου 80 εφαρμογές στο τηλέφωνό του.

Σήμερα, οι εφαρμογές για κινητά κυριαρχούν στην παρουσία μας στο διαδίκτυο. Σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία χρήσης εφαρμογών για κινητά, μόνο εννέα από αυτές τις 80 είναι ενεργές και χρησιμοποιούνται καθημερινά. Αντίστοιχα, περίπου 30 χρησιμοποιούνται κάθε μήνα.

(Εφαρμογή Annie)

12. Το 2019, οι άνθρωποι άνοιξαν περίπου το 25% των εφαρμογών που κατέβασαν μόνο μία φορά.

Αυτή ήταν μια αύξηση σε σύγκριση με το 2018, όταν το ποσοστό ήταν 21 τοις εκατό. Παρά το γεγονός ότι έχουν σταθερές μηνιαίες λήψεις εφαρμογών, οι εφαρμογές με χαμηλά ποσοστά διατήρησης πρέπει να επενδύσουν σε πρόσθετες προσπάθειες για να αυξήσουν το μέσο ποσοστό ανοίγματός τους. Εάν η εφαρμογή ειδοποιεί τους πελάτες με μηνύματα σχετικά με μια συγκεκριμένη δραστηριότητα ή προσφορά, λιγότερα άτομα θα τη χρησιμοποιήσουν μόνο μία φορά. Για παράδειγμα, μόνο το 17% χρησιμοποιεί μια εφαρμογή μία φορά όταν είναι ενεργό ένα μήνυμα εντός εφαρμογής. Στην πραγματικότητα, αυτή η πρακτική μπορεί να βελτιώσει τη διατήρηση των χρηστών έως και 46%.

(Στατιστικά στοιχεία, Τεχνική κρίση)

13. Σε όλους τους κλάδους, το 71% των χρηστών εφαρμογών αλλάζει εντός 90 ημερών.

Και κανένας κλάδος δεν έχει ανοσία στα ποσοστά τζίρου. Στον τομέα του τουρισμού και του τρόπου ζωής, τα ποσοστά διατήρησης είναι τα υψηλότερα εδώ και τρεις μήνες για τους χρήστες εφαρμογών για κινητά, επιβεβαιώνουν τα στατιστικά στοιχεία. Δηλαδή, το 29% των χρηστών συνεχίζει να τα χρησιμοποιεί για 90 ημέρες ή περισσότερες. Ένας άλλος κλάδος με υψηλό ποσοστό διατήρησης είναι τα μέσα ενημέρωσης και η ψυχαγωγία με μερίδιο 28 τοις εκατό. Τέλος, οι χρήστες του ηλεκτρονικού εμπορίου και του λιανικού εμπορίου, όπως και οι χρήστες εφαρμογών για επιχειρήσεις και τεχνολογίας, έχουν ποσοστό διατήρησης 23%.

(Πάνω)

14. Το 2020, το 17% των Αμερικανών δεν μπορούσε να ζήσει χωρίς Facebook.

Συνήθως, όλοι οι χρήστες smartphone έχουν μια εφαρμογή που αγαπούν και δεν θα μπορούσαν να φανταστούν ότι ζουν χωρίς αυτήν. Για τους περισσότερους Αμερικανούς το 2020, ήταν το Facebook. Το Instagram κατέλαβε τη δεύτερη θέση με 13 τοις εκατό. Άλλες πιο χρησιμοποιημένες εφαρμογές για κινητές συσκευές πέρυσι ήταν το Gmail και το YouTube. Με αυτά τα δύο, το 9% και το 8% των χρηστών δήλωσαν ότι δεν θα μπορούσαν να ζήσουν χωρίς αυτά. Οι άνθρωποι επίσης δεν θα μπορούσαν να ζήσουν χωρίς το Twitter (7%), το Google Chrome και τους Χάρτες Google (6% το καθένα), σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία εφαρμογών για κινητά.

(Στατιστική)

15. Οι νέοι μεταξύ 18 και 24 ετών χρησιμοποιούν τις περισσότερες εφαρμογές.

Αυτό θα ήταν περίπου 112,6 ώρες το μήνα. Ακολουθούν οι 25-34 ετών, 102,4 ώρες το μήνα. Οι ηλικίες 35-44 ετών περνούν 93 ώρες το μήνα. Στη συνέχεια, τα άτομα ηλικίας 45-54 ετών ξοδεύουν 75,6 ώρες το μήνα σε εφαρμογές, που είναι το ίδιο με τα άτομα ηλικίας 55-64 ετών (69,3 ώρες). Ακόμη και άτομα άνω των 65 περνούν περίπου 51 ώρες το μήνα χρησιμοποιώντας τις αγαπημένες τους εφαρμογές.

(BuildFire)

App Stores και Στατιστικά στοιχεία εφαρμογών για κινητά

16. Οι προγραμματιστές έχουν δημοσιεύσει 1,77 εκατομμύρια εφαρμογές στο Apple App Store.

Τα δεδομένα του 2021 δείχνουν επίσης κατά μέσο όρο 934 νέες εφαρμογές που εμφανίζονται στο κατάστημα κάθε μέρα, ενώ οι εβδομαδιαίες προσθήκες είναι λίγο περισσότερες από 6.000. Τον Μάιο του 2021 σημειώθηκαν 37.605 νέες εφαρμογές. Πολλές από αυτές τις εφαρμογές προέρχονται από κορυφαίες εταιρείες ανάπτυξης εφαρμογών iOS. Τα στατιστικά στοιχεία εφαρμογών iOS υποδηλώνουν περαιτέρω ότι το 2020, υπήρχαν περίπου 1,45 εκατομμύρια εκδότες εφαρμογών σε αυτήν την πλατφόρμα.

(42 πράγματα)

17. Το 2020, υπήρχαν περίπου 3 εκατομμύρια εφαρμογές στο Google Play Store.

Αυτή η πλατφόρμα έφτασε το πρώτο της εκατομμύριο το 2013. Αρχικά, αυτό το κατάστημα ονομαζόταν Android Market όταν κυκλοφόρησε το 2008. Σήμερα, συλλέγει εργασίες από μερικούς από τους καλύτερους προγραμματιστές εφαρμογών Android στον κόσμο. Επιπλέον, προσφέρει στους πελάτες της μια ευέλικτη παλέτα μουσικής, περιοδικών, βιβλίων, παιχνιδιών, εφαρμογών τηλεόρασης και ταινιών. Περίπου το 80 τοις εκατό των εσόδων της προέρχεται από εφαρμογές παιχνιδιών όπως το Coin Master. Η εταιρεία χρησιμοποιεί διαφορετικά μοντέλα για να αυξήσει τα έσοδα, καθώς οι περισσότερες από τις εφαρμογές εδώ είναι δωρεάν.

Ανάγνωση:  Ψεύτικο αναγνωριστικό Καλιφόρνιας με δυνατότητα σάρωσης: Βασικά στοιχεία που πρέπει να γνωρίζετε

(Στατιστική)

Καταπληκτικά στατιστικά της βιομηχανίας εφαρμογών

18. Το 2020, τα έσοδα από εφαρμογές Android και iOS ήταν 111 δισεκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως.

Το έτος 2020 ήταν έτος ρεκόρ για τα έσοδα από εφαρμογές, γεγονός που εξακολουθούσε να σημαίνει αύξηση εσόδων κατά 30% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Αν δούμε πόσα έσοδα συγκέντρωσαν οι μεγάλοι πάροχοι, το ποσό για το Apple App Store είναι 72,3 δισεκατομμύρια δολάρια. Από την άλλη πλευρά, το Google Play Store κέρδισε 38,6 δισεκατομμύρια δολάρια. Σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία εσόδων από εφαρμογές, και οι δύο κατέγραψαν ετήσια αύξηση περίπου 30%.

(Πύργος αισθητήρα)

19. Το 2021, το Coin Master δημιούργησε τα περισσότερα έσοδα παγκοσμίως.

Τα έσοδα του παιχνιδιού ήταν λίγο πάνω από 61 εκατομμύρια δολάρια τον Απρίλιο του 2021, καθιστώντας το Coin Master μία από τις εφαρμογές με τις μεγαλύτερες εισπράξεις στο Google Play Store. Ομοίως, όλες οι άλλες εφαρμογές με το υψηλότερο μερίδιο εσόδων σε αυτήν την πλατφόρμα ήταν εφαρμογές παιχνιδιών, οι οποίες αντιστοιχούσαν στο 85% των συνολικών εσόδων από εφαρμογές στο Google Play Store το 2019. Συγκριτικά, οι εφαρμογές κοινωνικών μέσων δημιούργησαν το 2% των συνολικών εσόδων. Μερικοί από τους ηγέτες στην αγορά gaming ήταν οι Supercell, Niantic Inc., King και Bandai Namco Entertainment. Ίσως γνωρίζετε ένα από τα πιο δημοφιλή παιχνίδια του King – το Candy Crush Saga.

(Στατιστική)

20. Οι αγορές εντός εφαρμογής το 2019 ήταν 17% υψηλότερες από ό,τι το 2018.

Αν δούμε τα στατιστικά στοιχεία των αγορών εντός εφαρμογής, το Google Play Store και το App Store της Apple συγκέντρωσαν περίπου 83,5 δισεκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως. Συγκριτικά, αυτός ο αριθμός ήταν περίπου 71,3 δισεκατομμύρια δολάρια το 2018. Τα δεδομένα από το 2019 δείχνουν ότι οι πελάτες σημείωσαν νέο ρεκόρ όταν ξόδεψαν 54,2 δισεκατομμύρια δολάρια στο App Store. Αν και το Google Play Store δεν συγκεντρώθηκε τόσο πολύ όσο το Apple’s Store, κατέγραψε αύξηση 18% από έτος σε έτος.

(Πύργος αισθητήρα)

21. Περίπου το 77% των επωνυμιών έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για διαφημίσεις εντός εφαρμογής.

Τα στατιστικά στοιχεία πωλήσεων εφαρμογών δείχνουν ότι οι αγορές εντός εφαρμογής αποτελούν σημαντική πηγή εσόδων. Τα αποτελέσματα μιας πρόσφατης μελέτης έδειξαν ότι οι διαφημίσεις εντός εφαρμογής μπορούν να έχουν τεράστιο αντίκτυπο στην απόδοση επένδυσης (41% αύξηση). Αυτό δεν πρέπει να αποτελεί έκπληξη, καθώς το 84,2% των Αμερικανών ενηλίκων χρησιμοποιούν τα κινητά τους τηλέφωνα για πρόσβαση στο Διαδίκτυο.

(Ινα)

22. Οι παγκόσμιες δαπάνες για τις 100 κορυφαίες εφαρμογές που βασίζονται σε συνδρομές ήταν 13 δισεκατομμύρια δολάρια το 2019.

Επίσης, αυτό ισχύει μόνο για εφαρμογές που δεν αφορούν παιχνίδια. Δηλαδή, πρόκειται για αύξηση 34% από 9,7 δισεκατομμύρια δολάρια το προηγούμενο έτος. Τα στατιστικά στοιχεία πωλήσεων εφαρμογών για κινητά δείχνουν ότι το YouTube ήταν η νούμερο ένα εφαρμογή και για τα δύο μεγάλα καταστήματα. Αυτός ο γίγαντας διανομής βίντεο συγκέντρωσε ακαθάριστα έσοδα 991,7 εκατομμυρίων δολαρίων. Από αυτό το ποσό, τα 562 εκατομμύρια δολάρια ήταν μόνο στις Ηνωμένες Πολιτείες.

(Πύργος αισθητήρα)

23. Το μέγεθος της αγοράς εφαρμογών για κινητά θα αυξηθεί με CAGR σχεδόν 21% κατά την περίοδο 2021-2025.

Μετατράπηκε σε ανάπτυξη, μιλάμε για 653,91 δισεκατομμύρια δολάρια κατά την εν λόγω περίοδο, και αυτό είναι ένα από τα ταχύτερα ποσοστά ανάπτυξης ποτέ. Ένας από τους μεγαλύτερους μοχλούς για την ανάπτυξη αυτής της σημαντικής βιομηχανίας εφαρμογών για κινητά βρίσκεται στην περιοχή APAC. Οι χώρες αυτής της ζώνης θα αντιπροσωπεύουν το 46 τοις εκατό της συνολικής ανάπτυξης κατά την περίοδο πρόβλεψης. Χάρη σε αυτόν και πολλούς άλλους παράγοντες, όπως η ταχεία εξάπλωση των εταιρειών ανάπτυξης εφαρμογών, μόνο το 2021, ο παγκόσμιος ρυθμός ανάπτυξης θα είναι περίπου 20,45%, σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία της αγοράς εφαρμογών για κινητά.

(PRNewswire)

24. Τα παιχνίδια είναι το κύριο εισόδημα τόσο του iOS όσο και του Android.

Σε σύγκριση με άλλες εφαρμογές, τα παιχνίδια προσφέρουν πολλές ευκαιρίες για πρόσθετο εισόδημα. Για παράδειγμα, εμπειρία χωρίς διαφημίσεις, επαγγελματικές εκδόσεις, δώρα, διαφημίσεις και πολλά άλλα. Δεν είναι λοιπόν περίεργο που τα ετήσια έσοδα iOS από αυτούς τους τύπους εφαρμογών ήταν περίπου 47,6 δισεκατομμύρια δολάρια το 2020, ενώ τα έσοδα του Google Play ήταν 31,9 δισεκατομμύρια δολάρια την ίδια περίοδο.

(Πύργος αισθητήρα)

Στατιστικά στοιχεία εφαρμογής ανά χώρα

25. Υπάρχουν περίπου 11.000 εκδότες εφαρμογών από το Ηνωμένο Βασίλειο στο Google Play.

Αυτό το ποσοστό αντιπροσωπεύει μόνο το ένα τοις εκατό από τους 934.182 εκδότες σε αυτήν την πλατφόρμα. Τα μεγαλύτερα είναι τα ZeptoLab, First Touch Games Ltd., Gismart, ZeptoLab, Aceviral, Game Pickle, Cartoon Network EMEA και πολλά άλλα. Οι εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων είναι οι δεύτερες πιο χρησιμοποιούμενες μετά τα προγράμματα περιήγησης στο Διαδίκτυο, σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία χρήσης εφαρμογών στο Ηνωμένο Βασίλειο.

(42 πράγματα, στατιστικά)

26. Ο μέσος Ινδός χρήστης smartphone έχει περίπου 50 εφαρμογές στο τηλέφωνό του.

Περιλαμβάνει τόσο προεγκατεστημένες όσο και ληφθείσες εφαρμογές. Η έκθεση, που καλύπτει δεδομένα από δύο εκατομμύρια χρήστες, έδειξε τεράστια αύξηση στη ζήτηση για εφαρμογές ειδήσεων (94%), ακολουθούμενη από τις εφαρμογές κοινωνικών μέσων (80%) και τα παιχνίδια (52%). Τα στατιστικά στοιχεία χρήσης εφαρμογών στην Ινδία έδειξαν ότι οι χρήστες εφαρμογών κοινωνικής δικτύωσης σε αυτήν τη χώρα ήταν πιο πιθανό να χρησιμοποιήσουν εφαρμογές γνωριμιών. Επιπλέον, οι χρήστες των εφαρμογών κοινωνικής δικτύωσης βρέθηκαν να ελέγχουν συχνά τον καιρό ενώ απολάμβαναν υπαίθριες δραστηριότητες.

(Πρώτη ανάρτηση)

27. Το 2019, η Ινδία είχε τον υψηλότερο αριθμό λήψεων εφαρμογών παγκοσμίως, με 5,4 δισεκατομμύρια πρώτες λήψεις.

Επόμενες στη λίστα με τις 10 κορυφαίες χώρες λήψης είναι οι Ηνωμένες Πολιτείες. Παρά τη δεύτερη θέση, οι ΗΠΑ είχαν σχεδόν το ήμισυ του αριθμού που έφτασε η Ινδία, ή περίπου 3 δισεκατομμύρια. Τα στατιστικά στοιχεία λήψης εφαρμογών ανά χώρα συνεχίζονται στη Βραζιλία (2 δισεκατομμύρια), στην Ινδονησία (1,8 δισεκατομμύρια) και στη Ρωσία (1,5 δισεκατομμύρια). Αν δούμε τις δύο μεγαλύτερες πλατφόρμες λήψης, η Κίνα είχε τις περισσότερες λήψεις στο App Store, περίπου 2 δισεκατομμύρια. Από την άλλη πλευρά, η Ινδία κυριάρχησε στο Google Play από τον αριθμό των λήψεων (5,26 δισεκατομμύρια).

(Πύργος αισθητήρα)

Στατιστικά στοιχεία εφαρμογής ανά τμήμα

28. Τρεις στους δέκα ενήλικες στις Ηνωμένες Πολιτείες επιβεβαιώνουν ότι έχουν χρησιμοποιήσει μια εφαρμογή γνωριμιών.

Ωστόσο, οι πληροφορίες ποικίλλουν ανάλογα με παράγοντες όπως ο σεξουαλικός προσανατολισμός ή η ηλικία. Αυτές οι πλατφόρμες είναι πιο δημοφιλείς μεταξύ των ατόμων ηλικίας 18-29 ετών (48%). Εναλλακτικά, το χρησιμοποίησε το 38% των ηλικιών 30-49 και μόνο το 16% των 50 ετών και άνω. Μια δημογραφική επισκόπηση της εφαρμογής γνωριμιών υποδηλώνει επίσης ότι τα άτομα LGBT+ έχουν διπλάσιες πιθανότητες να επιβεβαιώσουν ότι έχουν χρησιμοποιήσει μια εφαρμογή γνωριμιών. Συγκεκριμένα, τα στατιστικά της εφαρμογής γνωριμιών δείχνουν ότι το 55% αυτής της ομάδας τη χρησιμοποιούσε, σε σύγκριση με το 28% των στρέιτ.

(Pew Research)

29. Το Tinder και το Badoo είναι οι εφαρμογές με τους πιο ενεργούς μηνιαίους χρήστες.

Παρά αυτούς τους αριθμούς, το Badoo φαίνεται να έχει χάσει ενεργούς χρήστες τα τελευταία δύο χρόνια, ενώ το Tinder συνεχίζει να αναφέρει ανάπτυξη. Ταυτόχρονα, η βάση πελατών μετατοπίζει το ενδιαφέρον για μακροχρόνιες σχέσεις, γεγονός που τροφοδοτεί την άνοδο των Bumble and Hinge ως κορυφαίων εφαρμογών γνωριμιών για άτομα με τέτοια ενδιαφέροντα. Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία των εφαρμογών γνωριμιών στις ΗΠΑ, το Tinder και το Bumble έχουν τις μεγαλύτερες αξίες στα 10 δισεκατομμύρια δολάρια και 4 δισεκατομμύρια δολάρια αντίστοιχα.

(Επιχείρηση εφαρμογών)

30. Το μέγεθος της αγοράς εφαρμογών γυμναστικής αποτιμήθηκε σε 4,4 δισεκατομμύρια δολάρια το 2020.

Οι τάσεις αύξησης του μεγέθους της αγοράς εφαρμογών υγείας και φυσικής κατάστασης υποδηλώνουν ετήσια CAGR περίπου 21,6% από το 2021 έως το 2028. Τροφοδοτούμενη από τον COVID-19, η στροφή από τα φυσικά γυμναστήρια και τα κέντρα γυμναστικής στην διαδικτυακή αρένα έχει αυξήσει τις λήψεις τέτοιων εφαρμογών. Μία από τις καλύτερες εφαρμογές υγείας και φυσικής κατάστασης του 2021 είναι το Map My Run. Είναι δωρεάν στη χρήση και προσφέρει εξαιρετικές αξιολογήσεις iPhone (4.8) και Android (4.6), σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία εφαρμογών υγείας και φυσικής κατάστασης.

Ανάγνωση:  Πώς να δημιουργήσετε μια ομάδα SEO Killer

(Grand View Research, Healthline)

31. Στις ΗΠΑ, το 29% των ατόμων ηλικίας 18-29 ετών χρησιμοποιούν μια εφαρμογή γυμναστικής τακτικά.

Εναλλακτικά, μόνο το 12% των άνω των 61 το χρησιμοποιεί. Αν κοιτάξουμε τα δημογραφικά στοιχεία των χρηστών εφαρμογών γυμναστικής στις ΗΠΑ, μπορούμε να δούμε ότι αυτοί από 61 ετών και άνω είναι επίσης οι πιο πεισματικά αντίθετοι στη χρήση τους. Τα δημογραφικά στοιχεία της εφαρμογής γυμναστικής με βάση το φύλο δείχνουν επίσης μια διαφορά μεταξύ ανδρών και γυναικών γενικής χρήσης. Για παράδειγμα, περίπου το 62% των γυναικών τα χρησιμοποιεί, ενώ μόνο το 38% των χρηστών είναι άνδρες.

(Στατιστικά στοιχεία, Business Insider)

32. Το Mobile banking θα αξίζει περίπου 1,82 δισεκατομμύρια δολάρια σε λίγα χρόνια.

Οι εφαρμογές mobile banking αυξήθηκαν σε δημοτικότητα όταν οι πελάτες είναι πολύ απασχολημένοι για να κάνουν ουρές και περνούν τα διαλείμματα εργασίας τους σε ουρές τραπεζών. Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία της εφαρμογής Mobile Banking, περισσότεροι από 57 εκατομμύρια ενήλικες στις ΗΠΑ μεταβαίνουν σε mobile banking. Μερικές από τις μεγαλύτερες τράπεζες, όπως η Bank of America και η Wells Fargo, παρασύρουν πολλούς πελάτες προς αυτή την κατεύθυνση. Με βάση τη χρήση του mobile banking ανά χώρα, η ανάπτυξη είναι η υψηλότερη στη Μαλαισία, την Ιταλία και την Αυστραλία.

(GlobeNewswire, Statista, GlobalData)

33. Περίπου το 97% των millennials χρησιμοποιούν mobile banking.

Τα αποτελέσματα της έρευνας του Business Insider δείχνουν ότι το 89% των ερωτηθέντων χρησιμοποιεί ήδη mobile banking, ανεξαρτήτως ηλικίας. Τα στατιστικά στοιχεία για τη χρήση του mobile banking δείχνουν ότι αυτή η τάση δεν είναι δημοφιλής μόνο στις νεότερες γενιές. Εξετάζοντας τους χρήστες mobile banking παγκοσμίως, τα δεδομένα επιβεβαιώνουν ότι το 91% των Gen Xers και το 79% των millennials επωφελούνται από αυτές τις υπηρεσίες.

(Business Insider)

34. Η οικονομία κατ’ απαίτηση προσελκύει 22,4 εκατομμύρια καταναλωτές ετησίως.

Όπως αναφέρεται από το Harvard Business Review, οι χρήστες παράγουν 57,6 δισεκατομμύρια δολάρια από αυτές τις υπηρεσίες. Οι υπηρεσίες παραγγελιών ποικίλλουν από παράδοση φαγητού έως υπηρεσίες υγειονομικής περίθαλψης και ταξί. Σε γενικές γραμμές, οι millennials αποτελούν τη μεγαλύτερη βάση χρηστών εφαρμογών κατ’ απαίτηση, επιβεβαιώνουν τα στατιστικά στοιχεία, με το 49 τοις εκατό των χρηστών αυτής της γενιάς να χρησιμοποιούν υπηρεσίες κατ’ απαίτηση. Μια άλλη ομάδα με πολλούς χρήστες είναι οι 35-54 ετών. Τυπικοί εκπρόσωποι αυτών των εφαρμογών για κινητά είναι η Uber και η Airbnb.

(Harvard Business Review)

35. Η Uber έχει εξελιχθεί σε μια επιχείρηση 40 δισεκατομμυρίων δολαρίων μέσα σε λίγα μόλις χρόνια.

Οι μεταφορές είναι ένας από τους πρώτους κλάδους που διαταράσσονται από την ανάπτυξη των κατ’ απαίτηση εφαρμογών. Όταν η Uber παρουσίασε το επιχειρηματικό της μοντέλο ως μια πλατφόρμα που βασίζεται στην τεχνολογία και όχι ως μια πλατφόρμα εφοδιαστικής, οι χρήστες εθίστηκαν αμέσως σε αυτό το είδος μεταφοράς. Οι στατιστικές δείχνουν ότι πολλά κανονικά ταξί και ταξί έχουν αλλάξει τα επιχειρηματικά τους μοντέλα και έχουν αναπτύξει τις δικές τους εφαρμογές για να προσαρμοστούν στην οικονομία κατ’ απαίτηση. Όπως η ενοικίαση αυτοκινήτων και οδηγών με αυτόν τον τρόπο, οι τεχνολογικές εφαρμογές επέτρεψαν στους χρήστες να επιτεθούν.

(VenturePack)

36. Οι πωλήσεις στο κινητό εμπόριο θα φτάσουν τα 3,56 τρισεκατομμύρια δολάρια το 2021.

Για σύγκριση, υπάρχει αύξηση 22,3% σε σύγκριση με τις εγγεγραμμένες πωλήσεις από το 2020. Παρά τη μερική επιβράδυνση στο εμπόριο κινητής τηλεφωνίας, η ετήσια αύξηση 29,8% μεταξύ 2016 και 2021 είναι τεράστια. Τα στατιστικά στοιχεία των εφαρμογών για κινητά λιανικής από το 2016, όταν ο τζίρος ήταν 3,5 φορές χαμηλότερος, υποστηρίζουν περαιτέρω αυτόν τον ισχυρισμό. Σε τελική ανάλυση, το μερίδιο του κινητού εμπορίου του 72,9% των συνολικών πωλήσεων του διαδικτυακού εμπορίου λέει επίσης πολλά για τη σημασία αυτού του τομέα.

(Στατιστική)

37. Το Amazon είναι η πιο δημοφιλής εφαρμογή αγορών στις ΗΠΑ με 150,6 εκατομμύρια χρήστες εφαρμογών για κινητά.

Το γεγονός ότι τα έσοδα από το εμπόριο κινητής τηλεφωνίας στις ΗΠΑ έφτασαν τα 339,03 δισεκατομμύρια δολάρια το 2020, δείχνει πόσο δημοφιλείς είναι οι αγορές μέσω κινητού μεταξύ των Αμερικανών. Δεν είναι λοιπόν περίεργο που 63 εκατομμύρια χρήστες είχαν πρόσβαση σε ιστότοπους της Amazon μέσω κινητών συσκευών, επιβεβαιώνουν τα στατιστικά στοιχεία αγορών από κινητά. Δεύτερη στη λίστα ήταν η Walmart, με βάση χρηστών 86,05 εκατομμυρίων ανθρώπων. Στη συνέχεια έχουμε το eBay με 62,15 εκατομμύρια ανθρώπους να το χρησιμοποιούν μέσω φορητών συσκευών.

(Στατιστική)

Οι τελευταίες μας σκέψεις

Είναι περισσότερο από σαφές πόσο σημαντικά έχουν γίνει τα προϊόντα για κινητά και εφαρμογές και αυτή η τάση αναμένεται να συνεχιστεί και τη νέα δεκαετία. Η συνεχής ανάπτυξη των εφαρμογών για κινητά, που τονίζεται από τα στατιστικά στοιχεία των εφαρμογών παραπάνω, δείχνει ότι οι εταιρείες πρέπει να επωφεληθούν από αυτό το κανάλι, αν δεν το έχουν ήδη κάνει.

FAQ

Ποια είναι η πιο δημοφιλής εφαρμογή στον κόσμο;

Το 2021, το TikTok ήταν η πιο δημοφιλής εφαρμογή με πάνω από 2 δισεκατομμύρια λήψεις παγκοσμίως. Αν και αυτή ήταν αρχικά η αρχή του Gen Z, άλλοι χρήστες άρχισαν να συρρέουν σε αυτό εν μέσω του παγκόσμιου κλειδώματος.

Πόσες εφαρμογές έχει ο μέσος άνθρωπος;

Τα στατιστικά στοιχεία εφαρμογών δείχνουν ότι ο μέσος άνθρωπος χρησιμοποιεί ενεργά εννέα εφαρμογές για κινητά καθημερινά και 30 τον μήνα. Σε μεγαλύτερη κλίμακα, ο μέσος κάτοχος smartphone έχει 80 εφαρμογές στο τηλέφωνό του, αλλά δεν χρησιμοποιεί το 62 τοις εκατό από αυτές κάθε μήνα. Επιπλέον, οι χρήστες χρησιμοποιούν το 25% των εφαρμογών μόνο μία φορά μετά τη λήψη τους και ποτέ ξανά.

Ποιες είναι οι πιο δημοφιλείς εφαρμογές;

Το 2020, η πιο δημοφιλής εφαρμογή παγκοσμίως ήταν το TikTok με 850 λήψεις. Τα στατιστικά στοιχεία λήψης εφαρμογών ανά χώρα δείχνουν ότι η επόμενη στη λίστα είναι το WhatsApp με 600 εκατομμύρια λήψεις, ακολουθούμενο από το Facebook με περίπου 540 εκατομμύρια λήψεις. Το Instagram ήταν τέταρτο με 503 εκατομμύρια λήψεις. Η μεγαλύτερη έκπληξη ήταν το Zoom, το οποίο αυξήθηκε κατά 2.000% το 2020 χάρη στη τηλεδιάσκεψη που σχετίζεται με την εργασία. Τελικά συγκέντρωσε 477 λήψεις.

Ποιες εφαρμογές χρησιμοποιούν οι millennials;

Μπορεί να νομίζετε ότι οι millennials ξεπερνούν το Facebook, αλλά πάνω από το 90% από αυτούς χρησιμοποιούν την εφαρμογή τακτικά. Μια άλλη δημοφιλής εφαρμογή που λατρεύει αυτή η ομάδα ανήκει στην αγορά κατ’ απαίτηση, δηλαδή το Airbnb, με ποσοστό 66%. Το Snapchat είναι ένα άλλο παράδειγμα χρήσιμης εφαρμογής με στιγμές ψυχαγωγίας που αρέσουν σε αυτήν τη γενιά. Γι’ αυτό οι millennials αποτελούν το 70 τοις εκατό των χρηστών του. Οι στατιστικές δείχνουν ότι το Tinder εξακολουθεί να είναι μια από τις πιο δημοφιλείς εφαρμογές γνωριμιών, με τους Millennials να αντιπροσωπεύουν το 70 τοις εκατό των χρηστών.

Πόσες εφαρμογές κατεβαίνουν την ημέρα;

Είναι δύσκολο να υπολογιστεί ο ακριβής αριθμός των λήψεων εφαρμογών ανά ημέρα. Το 2020, λήφθηκαν 218 δισεκατομμύρια εφαρμογές, που είναι 7% περισσότερες από πέρυσι. Από αυτό, το Google Play Store κατέγραψε αύξηση 31%, ενώ το Apple App Store αυξήθηκε μόνο κατά 2,5%. Επιπλέον, οι προγραμματιστές δημοσιεύουν 30.000 εφαρμογές στο Apple App Store και 100.000 νέες εφαρμογές Android κάθε μήνα.

Ανάγνωση:  Κορυφαίες 15 εναλλακτικές λύσεις YMp4 για λήψη βίντεο YouTube ως Mp4

Ποια ηλικιακή ομάδα χρησιμοποιεί περισσότερο εφαρμογές;

Τα στατιστικά στοιχεία των εφαρμογών δείχνουν ότι οι πιο σημαντικοί χρήστες εφαρμογών για κινητά είναι στην ηλικιακή ομάδα 25-34 ετών. 18-24 χρονών είναι κοντά. Οι ηλικίες 25-34 ετών χρησιμοποιούν εφαρμογές για κινητά 75 ώρες το μήνα. Σύμφωνα με τα δημογραφικά στοιχεία των εφαρμογών για κινητά, αυτοί οι αριθμοί ξεπερνούν τους ηλικιωμένους χρήστες κατά 11 ώρες και 25 ώρες το μήνα.

Πόσο κάνει μια εφαρμογή με 1 εκατομμύριο λήψεις;

Το πόσα έσοδα μπορεί να κερδίσει μια εφαρμογή εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Εξαρτάται, για παράδειγμα, από τα επιχειρηματικά σας μοντέλα και τη δυνατότητα να κάνετε αγορές εντός εφαρμογής. Δεδομένου ότι πολλές εφαρμογές είναι δωρεάν για λήψη, ο καλύτερος τρόπος για να κερδίσετε χρήματα είναι να προσφέρετε υπηρεσίες premium, συνδρομές, διαφημίσεις ή αγορές εντός εφαρμογής. Το πόσα κερδίζετε εξαρτάται από τον αριθμό των ενεργών χρηστών και όχι μόνο από τις λήψεις.

Τι ποσοστό των εφαρμογών είναι δωρεάν;

Οι δωρεάν εφαρμογές αποτελούν την πλειοψηφία των εφαρμογών και στα δύο καταστήματα. Σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία εφαρμογών, το 92,2% των εφαρμογών στο App Store της Apple είναι δωρεάν. Αντίστοιχα, το 96,7% των εφαρμογών στο Google Play Store είναι διαθέσιμο στους χρήστες για δωρεάν λήψη. Πόσο κοστίζει, αναρωτιέστε; Οι εφαρμογές βγάζουν χρήματα κυρίως από αγορές εντός εφαρμογής, πρόσθετα και ενημερώσεις.

Πόσες εφαρμογές είναι επιτυχημένες;

Έρευνα της Gartner αποκάλυψε ότι το 2018, μόνο το 0,01 τοις εκατό των εφαρμογών θεωρήθηκαν επιτυχημένες από τους ανθρώπους. Είναι μία από τις 10.000 εφαρμογές. Αυτός ο αριθμός θα πρέπει να είναι ένα μήνυμα προς τη βιομηχανία ανάπτυξης εφαρμογών για κινητά να ενταθεί και να αρχίσει να διορθώνει υπάρχοντα σφάλματα εφαρμογών. Η εύρεση τους μπορεί να οδηγήσει σε πιο επιτυχημένες εφαρμογές. Τα σφάλματα μπορεί να είναι σε δοκιμές, μάρκετινγκ, ανάπτυξη ή υποστήριξη. Μπορούν επίσης να είναι στη σχεδίαση, επομένως η κατάργηση αυτών των σφαλμάτων μπορεί να κάνει την εφαρμογή πιο επιτυχημένη. Σε πολλές περιπτώσεις, μπορείτε να ζητήσετε βοήθεια από επαγγελματίες σχεδιαστές εφαρμογών.

Ποιο παιχνίδι έχει τις περισσότερες λήψεις στον κόσμο;

Τα παιχνίδια είναι μια από τις πιο δημοφιλείς κατηγορίες εφαρμογών. Ο μεγαλύτερος ήρωας μεταξύ των παιχνιδιών που έχετε κατεβάσει είναι το Pokemon Go. Το 2016, αυτό το παιχνίδι σάρωσε και κατέκτησε τον κόσμο. Η Nintendo έκανε μια εξαιρετική κίνηση φέρνοντας αυτά τα μικρά πλάσματα σε smartphone. Τα στατιστικά στοιχεία λήψης εφαρμογών δείχνουν ότι πολλοί έχουν φτάσει σε παρόμοια επίπεδα δημοτικότητας εφαρμογών, αλλά καμία δεν ήταν τόσο επιτυχημένη όσο το Pokemon Go. Οι αριθμοί πίσω από αυτό το παιχνίδι είναι ακόμα πιο συναρπαστικοί αν δούμε πόσους ανθρώπους προσέλκυσε σχεδόν σε μια νύχτα.

Πόσες εφαρμογές για κινητά υπάρχουν;

Τα στατιστικά στοιχεία εφαρμογών για κινητά δείχνουν ότι ο συνολικός αριθμός των εφαρμογών έχει αυξηθεί στα 8,93 εκατομμύρια το 2021. Οι χρήστες Android είχαν να επιλέξουν από περίπου 3,48 εκατομμύρια εφαρμογές από το σύνολο. Στην πραγματικότητα, το Google Play Store ήταν η μεγαλύτερη πλατφόρμα. Πίσω από αυτό ήταν το Apple App Store, το οποίο έχει 2,22 εκατομμύρια εφαρμογές διαθέσιμες για iOS. Τα υπόλοιπα ανήκουν σε κάποιες άλλες λιγότερο γνωστές πλατφόρμες, πολλές από τις οποίες είναι από την Κίνα και έχουν σημειώσει σημαντική ανάπτυξη τα τελευταία δύο χρόνια.

Ποια είναι η #1 εφαρμογή γνωριμιών;

Το Tinder έφερε επανάσταση στον κόσμο των γνωριμιών με το απλό αλλά ισχυρό σάρωση αριστερά και δεξιά. Σε αντίθεση με άλλες παρόμοιες υπηρεσίες πριν από αυτό, το Tinder απλώς έκανε τους ανθρώπους να συνδέονται χωρίς τη σοβαρότητα μιας μόνιμης σχέσης. Αυτό έδωσε στους χρήστες περισσότερο έλεγχο και προσέλκυσε ένα ευρύτερο κοινό. Τα στατιστικά στοιχεία των εφαρμογών γνωριμιών δείχνουν ότι τα έσοδα του Tinder το 2020 ήταν περίπου 3,08 δισεκατομμύρια δολάρια. Ο ιδιοκτήτης του Tinder, Match Group, διαθέτει περισσότερες από 45 εφαρμογές γνωριμιών.

Είναι κερδοφόρες οι εφαρμογές γυμναστικής;

Οι περισσότεροι από αυτούς δεν κερδίζουν πραγματικά πολλά χρήματα από αγορές εντός εφαρμογής. Ωστόσο, τα μέσα ημερήσια έσοδα ανά εφαρμογή σε αυτό το τμήμα είναι περίπου 1.500 $. Είναι αλήθεια ότι το 50% εξακολουθεί να βγάζει χρήματα και το 50% όχι. Ωστόσο, αυτή η διαφορά κάνει τον μέσο όρο να είναι έτσι. Για παράδειγμα, μερικές από τις μεγαλύτερες εφαρμογές αυτής της ομάδας, όπως το Sweat with Kala, κερδίζουν περίπου 45.000 $ την ημέρα. Από την άλλη πλευρά, ορισμένες εφαρμογές όπως το Health & Fitness δεν κάνουν σχεδόν τίποτα με αγορές εντός εφαρμογής.

Πόσο μεγάλη είναι η αγορά εφαρμογών γυμναστικής;

Με βάση τις στατιστικές εφαρμογών υγείας και φυσικής κατάστασης, η παγκόσμια αγορά για αυτό το τμήμα θα αυξηθεί με CAGR 21,6% έως το 2028. Επί του παρόντος, η αγορά αποτιμάται στα 4,4 δισεκατομμύρια δολάρια και λόγω των επιπτώσεων της πανδημίας, γνώρισε μόνο μια έκρηξη. Για παράδειγμα, τα lockdown σε εθνικό επίπεδο έκαναν πολλούς ανθρώπους να στραφούν στη λήψη εφαρμογών γυμναστικής. Για να το δείξουμε καλύτερα, μόνο το 2020, οι παγκόσμιες λήψεις τέτοιων εφαρμογών αυξήθηκαν κατά 46%.

Ποια είναι η νούμερο 1 εφαρμογή γυμναστικής;

Σύμφωνα με το Healthline, η καλύτερη εφαρμογή γυμναστικής είναι το Map My Run. Παρακολουθεί το περπάτημα, το τρέξιμο και έως και 600 διαφορετικές δραστηριότητες. Η εφαρμογή Map My Run σάς επιτρέπει να τη συνδέσετε σε πολλές συσκευές και να αναλύσετε τη δραστηριότητά σας. Η εφαρμογή είναι δωρεάν και μπορεί να υπερηφανεύεται για μια εντυπωσιακή βαθμολογία 4,8 και 4,6 στατιστικών μεταξύ των χρηστών iOS και Android.

Πόσο συχνά χρησιμοποιούν την εφαρμογή οι πελάτες του mobile banking;

Τον τελευταίο χρόνο, η χρήση εφαρμογών mobile banking έχει αυξηθεί – ειδικά μεταξύ των millennials. Με βάση ερευνητικά δεδομένα, έχουμε πλέον το 97% των Millennials που χρησιμοποιούν αυτές τις εφαρμογές. Επιπλέον, το 43% όλων των καταναλωτών στις ΗΠΑ είναι χρήστες mobile banking. Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία χρήσης κινητών τραπεζών της μελέτης του 2018, οκτώ στους δέκα καταναλωτές χρησιμοποιούσαν mobile banking εννέα ημέρες το μήνα και 31% περισσότερες από δέκα φορές το μήνα.

Πού είναι πιο δημοφιλές το mobile banking;

Αυτό μπορεί να σας εκπλήξει, αλλά η Μποτσουάνα είναι η χώρα με τον μεγαλύτερο αριθμό κατοίκων που χρησιμοποιούν mobile banking. Για παράδειγμα, το 45,5% των κατόχων λογαριασμών σε αυτήν την αφρικανική χώρα επιβεβαίωσαν ότι είχαν πραγματοποιήσει μια τηλεφωνική συναλλαγή το προηγούμενο έτος. Στα ακόλουθα μέρη βλέπουμε επίσης δύο αφρικανικές χώρες – την Κένυα και την Ουγκάντα. Πρώτον, αυτό το ποσοστό είναι σχεδόν 40%, σε σύγκριση με 38,5% στην Ουγκάντα.

Για ποιες τραπεζικές δραστηριότητες χρησιμοποιούν οι περισσότεροι καταναλωτές το mobile banking;

Τα στατιστικά στοιχεία εφαρμογών από μια πρόσφατη μελέτη δείχνουν ότι οι χρήστες γενικά εκτελούν τις ακόλουθες δραστηριότητες όταν χρησιμοποιούν mobile banking:

  • Ελέγξτε το υπόλοιπό τους (94%),
  • Λήψη εφαρμογών mobile banking (71%),
  • μεταφορά χρημάτων στους άλλους λογαριασμούς τους (61%),
  • Λάβετε ειδοποιήσεις push από τράπεζες και άλλα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα (57%),
  • Κατάθεση της επιταγής ηλεκτρονικά (51%),
  • Πραγματοποιήστε πληρωμές (48%),
  • Μεταφορά χρημάτων από λογαριασμούς άλλων (25%).

Και αυτή είναι μόνο η ουσία.