Δημιουργήστε έσοδα από τα ιστολόγια και τα gadget σας: Συμβουλές ειδικών SEO, μέσων κοινωνικής δικτύωσης και μάρκετινγκ συνεργατών

Στατιστικά μάρκετινγκ οπτικού περιεχομένου

Η εικονική επικοινωνία είναι ζωτικής σημασίας για τη μετάδοση μηνυμάτων της επωνυμίας. Η δημιουργία ελκυστικού περιεχομένου που μπορεί εύκολα να μοιραστεί σε όλα τα κανάλια ήταν απαραίτητη το 2021 και θα είναι ακόμη πιο σημαντική τα επόμενα χρόνια. Τα στατιστικά στοιχεία μάρκετινγκ οπτικού περιεχομένου δείχνουν ότι αυτού του είδους το περιεχόμενο έχει διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στο Twitter, το Instagram και το Facebook, ειδικά από την αρχή της πανδημίας. Αυτά τα στατιστικά στοιχεία μπορεί να είναι χρήσιμα για τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ που προσπαθούν να συμβαδίσουν με τις τελευταίες τάσεις. Ας τους ρίξουμε μια ματιά.

Στατιστικά μάρκετινγκ οπτικού περιεχομένου (επιλογή προμηθευτή)

  • Περίπου το 84% όλων των επικοινωνιών μάρκετινγκ το 2020 περιείχαν οπτικό περιεχόμενο. (SAG IPL)
  • Οι θεατές θυμούνται το 95% ενός μηνύματος βίντεο σε σύγκριση με ένα μήνυμα κειμένου. (Axon Garside)
  • Το 56% των επαγγελματιών του μάρκετινγκ χρησιμοποίησαν οπτικά στο 100% των δημοσιευμένων άρθρων τους. (IMPACT+)
  • Το 2021, το 23% των επαγγελματιών μάρκετινγκ ξόδεψε το 21-30% του προϋπολογισμού του σε οπτικό περιεχόμενο. (εκδίκηση)
  • Περίπου το 36% των επαγγελματιών μάρκετινγκ δημιουργούν οπτικό υλικό κυρίως για αναρτήσεις ιστολογίου. (εκδίκηση)
  • Το 80% των marketers χρησιμοποιούν οπτικό υλικό στις καμπάνιες τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. (Marketing DigiBook)
  • Τα tweets με εικόνες λαμβάνουν 150% περισσότερα retweet από ό,τι χωρίς. (Adweek)
  • Το 56,6% των επαγγελματιών μάρκετινγκ επιβεβαίωσε ότι η πανδημία έχει επηρεάσει τη στρατηγική μάρκετινγκ οπτικού περιεχομένου. (εκδίκηση)

Γενικά στατιστικά οπτικού περιεχομένου

1. Το 70% των ανθρώπων θυμάται αυτό που ακούει και βλέπει.

Πολλοί έμποροι δεν καταλαβαίνουν τη σημασία αυτού του γεγονότος γιατί μόνο το 20% των ανθρώπων θυμάται τι ακούει και το 30% τι βλέπει. Όταν συνδυάζονται και τα δύο, τα δύο τρίτα των ανθρώπων θυμούνται αυτά που ακούνε και βλέπουν. Ωστόσο, η σημασία του οπτικού περιεχομένου εξακολουθεί να είναι άνευ προηγουμένου, καθώς το 85% των βίντεο στο Facebook παρακολουθούνται με σβηστό ήχο.

(SAG IPL)

2. Περίπου το 84% όλων των επικοινωνιών μάρκετινγκ το 2020 περιείχαν οπτικό περιεχόμενο.

Σύμφωνα με τα τελευταία στατιστικά στοιχεία μάρκετινγκ βίντεο, μέχρι το τέλος του 2022, το 82% της επισκεψιμότητας στον ιστό θα προέρχεται από περιεχόμενο βίντεο. Αυτά τα στατιστικά στοιχεία ισχύουν αν σκεφτεί κανείς ότι οι σελίδες προορισμού με βίντεο δημιουργούν 800% περισσότερες μετατροπές.

Πίνακας περιεχομένων

(Cisco, SAG IPL)

3. Σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία μάρκετινγκ οπτικού περιεχομένου, η χρήση οπτικού περιεχομένου αυξήθηκε κατά 10,5% το 2018–2019.

Το 30% των επαγγελματιών μάρκετινγκ συμμετείχαν στη δημιουργία του οπτικού τους περιεχομένου το 2020, κάτι που ήταν καλό νέο για πολλές εταιρείες που έπρεπε να χρησιμοποιήσουν αυτό το εργαλείο. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό τώρα που οι περισσότερες επιχειρήσεις και πελάτες έχουν συνδεθεί στο διαδίκτυο.

(Χρηματοοικονομικά σε απευθείας σύνδεση)

4. Το 96% των online αγοραστών παρακολουθούν πρώτα περιεχόμενο βίντεο για να προσδιορίσουν αν θέλουν να αγοράσουν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία.

Σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία οπτικού περιεχομένου, οι περισσότεροι άνθρωποι αποφασίζουν τι να αγοράσουν με βάση το περιεχόμενο βίντεο για τα επιθυμητά προϊόντα. Η έρευνα επιβεβαίωσε ότι οι άνθρωποι έχουν 144% περισσότερες πιθανότητες να αγοράσουν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία αφού παρακολουθήσουν ένα βίντεο σχετικά με αυτό. Για το λόγο αυτό, όλο και περισσότερες εταιρείες άρχισαν να συνεργάζονται με τις καλύτερες εταιρείες παραγωγής βίντεο για να καλύψουν τις ανάγκες και τις προτιμήσεις των πελατών τους.

(SAG IPL, Digital Commerce 360)

5. Οι θεατές θυμούνται το 95% ενός μηνύματος αφού το παρακολουθήσουν σε βίντεο.

Εναλλακτικά, οι χρήστες που έλαβαν ένα μήνυμα πώλησης σε μορφή κειμένου διατηρούν μόνο το 10% αυτού. Κατά συνέπεια, όλο και περισσότερες εταιρείες B2B συνειδητοποιούν την πραγματική αξία των στρατηγικών οπτικού μάρκετινγκ. Καθώς ο ανταγωνισμός σε διάφορους κλάδους επεκτείνεται και εντείνεται λόγω των επιπτώσεων της πανδημίας, τα βίντεο έχουν γίνει το βέλτιστο εργαλείο προσέγγισης χρηστών σε όλα τα κανάλια.

(Axon Garside)

6. Περίπου το 93% των επιχειρήσεων απέκτησαν νέο πελάτη μετά από κοινή χρήση ενός βίντεο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία μάρκετινγκ οπτικού περιεχομένου, οι διαφημίσεις βίντεο σε πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι ο πιο σημαντικός τρόπος για τους καταναλωτές να ανακαλύψουν μια επωνυμία. Επιπλέον, η πλειοψηφία ανέφερε ότι είχε ως αποτέλεσμα νέους πελάτες και το 94% επιβεβαίωσε ότι οι διαφημίσεις βίντεο επί πληρωμή είχαν θετική απόδοση επένδυσης (ROI).

(Cicion PR Newswire)

7. Η λέξη «βίντεο» στη γραμμή θέματος ενός email αυξάνει το άνοιγμα κατά 6%.

Σε αντίθεση με τις ανοιχτές τιμές, οι αναλογίες κλικ προς αριθμό εμφανίσεων αυξάνονται κατά 65% όταν χρησιμοποιείται βίντεο στη γραμμή θέματος των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που αποστέλλονται στους πελάτες. Ταυτόχρονα, τα ποσοστά ακύρωσης παραγγελιών μειώνονται κατά 26%. Επιπλέον, μια μικρογραφία βίντεο βελτιώνει την αφοσίωση των συνδρομητών κατά σχεδόν 41% όταν περιλαμβάνεται σε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Όλα αυτά λένε πολλά για τη σημασία του οπτικού περιεχομένου στο μάρκετινγκ.

(Παρακολούθηση καμπάνιας)

8. Κάθε δευτερόλεπτο, ένα εκατομμύριο λεπτά περιεχομένου βίντεο περνά μέσα από το Διαδίκτυο.

Όπως δείχνουν τα στατιστικά στοιχεία οπτικού περιεχομένου, έως το 2024, 2,72 δισεκατομμύρια άνθρωποι θα αναγκάζονται να παρακολουθούν περιεχόμενο βίντεο στις κινητές συσκευές τους.

(Χρηματοοικονομικά σε απευθείας σύνδεση)

9. Το 68% των καταναλωτών πιστεύει ότι η πανδημία επηρέασε την ποσότητα του περιεχομένου βίντεο που παρακολουθούν.

Το 96% αυτών των καταναλωτών λέει ότι τους επηρέασε αυξάνοντας την κατανάλωση βίντεο. Εν τω μεταξύ, οι στατιστικές μάρκετινγκ οπτικού περιεχομένου δείχνουν ότι το 91% των επαγγελματιών μάρκετινγκ κατανοεί τη σημασία του βίντεο για τις επωνυμίες, ειδικά μετά την πανδημία του 2020/2021.

(Axon Garside)

10. Το 56% των επαγγελματιών μάρκετινγκ χρησιμοποίησαν οπτικά στο 100% των δημοσιευμένων άρθρων τους.

Όπως έχουν δείξει τα στατιστικά στοιχεία μάρκετινγκ περιεχομένου, το μάρκετινγκ οπτικού περιεχομένου αυξάνεται μέρα με τη μέρα. Όχι μόνο οι έμποροι χρησιμοποιούν συνεχώς οπτικά, το 88% επιβεβαίωσε ότι τα έχει συμπεριλάβει στο 50% των δημοσιευμένων άρθρων του.

(IMPACT+)

11. Από όλες τις οπτικές εικόνες, οι έμποροι χρησιμοποιούν στοκ φωτογραφία πιο συχνά, σε ποσοστό 40%.

Μετά την αρχειακή φωτογραφία, το επόμενο μεγαλύτερο μερίδιο είναι τα πρωτότυπα γραφικά (37%). Τα γραφήματα και η οπτικοποίηση δεδομένων βρίσκονται στην τρίτη θέση με 12%, ακολουθούμενα από βίντεο και παρουσιάσεις (7%). Τέλος, τα gif και τα μιμίδια χρησιμοποιούνται λιγότερο συχνά (4%). Ωστόσο, όταν εξετάζουμε τα ποσοστά αφοσίωσης, το Archival Photography έπεσε στο 12 τοις εκατό, τα πρωτότυπα γραφικά εκτοξεύτηκαν στο 40 τοις εκατό και τα βίντεο αντιπροσώπευαν το 23 τοις εκατό, σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία οπτικού μάρκετινγκ.

(IMPACT+)

12. Το 50% των εμπόρων που συμμετείχαν στην έρευνα δήλωσε ότι θα αφιερώσει λιγότερο από πέντε ώρες την εβδομάδα για την παραγωγή οπτικού περιεχομένου το 2020.

Επιπλέον, το 22% των επαγγελματιών μάρκετινγκ ισχυρίστηκε ότι αφιέρωσε 5-10 ώρες δημιουργώντας γραφικά. Τέλος, το 29% ξόδεψε 10-20 ώρες την εβδομάδα σχεδιάζοντας και δημιουργώντας οπτικό περιεχόμενο μάρκετινγκ.

Ανάγνωση:  Πώς να μάθετε καλύτερα τις δεξιότητες μάρκετινγκ το 2024; |

(εκδίκηση)

13. Το 41% ​​των εμπόρων περιεχομένου χρησιμοποιεί διαδικτυακές λύσεις για τη δημιουργία οπτικού περιεχομένου.

Τα προηγούμενα χρόνια, οι έμποροι προσέλαβαν περισσότερους εσωτερικούς σχεδιαστές και ελεύθερους επαγγελματίες για αυτούς τους ρόλους. Με βάση τα στατιστικά στοιχεία οπτικού περιεχομένου, τα περισσότερα από αυτά χρησιμοποιούν πλέον ορισμένες λύσεις ιστού για τη δημιουργία οπτικού περιεχομένου και το 18,7% χρησιμοποιεί προηγμένο λογισμικό γραφιστικής. Ακόμα, το 27,1% των εταιρειών εξακολουθούν να χρησιμοποιούν τους δικούς τους σχεδιαστές, ενώ το 16,2% βασίζεται σε ελεύθερους επαγγελματίες.

(εκδίκηση)

14. Το 69% των καταναλωτών παρακολουθεί βίντεο επωνυμίας χωρίς ήχο.

Αυτό το στατιστικό στοιχείο μιλά για γραφικά και γραφικά μάρκετινγκ περιεχομένου που μεταφέρουν ένα μήνυμα επωνυμίας. Επίσης, όπως δείχνουν τα στατιστικά οπτικού μάρκετινγκ, οι περισσότεροι πελάτες προτιμούν να παρακολουθούν βίντεο με υπότιτλους, επομένως είναι σημαντικό να ενεργοποιήσετε και αυτή τη δυνατότητα.

(Forbes)

15. Τα άρθρα με εικόνα μετά από κάθε 75-100 λέξεις έχουν διπλάσιο αριθμό κοινών χρήσεων από εκείνα που δεν έχουν.

Μια μελέτη του BuzzSumo σε δείγμα άνω του ενός εκατομμυρίου άρθρων έδειξε ότι οι αναρτήσεις ιστολογίου με περισσότερες εικόνες λαμβάνουν περισσότερα κοινοποιήσεις από αυτές που δεν έχουν. Έτσι, τα ιστολόγια με εικόνες μετά από κάθε 75-100 λέξεις λαμβάνουν τουλάχιστον 30 περισσότερες κοινοποιήσεις από τα άρθρα με περισσότερες λέξεις μεταξύ των εικαστικών.

(BuzzSumo)

Στρατηγικές μάρκετινγκ οπτικού περιεχομένου

16. Το 58,4% των επαγγελματιών μάρκετινγκ βαθμολογούν το οπτικό τους σχέδιο μάρκετινγκ μετατοπισμένο μεταξύ 5-7 σε μια κλίμακα 1-10.

Το έξι είναι ο μέσος όρος βαθμολογίας σε μια κλίμακα από το ένα έως το 10 που επέλεξαν οι περισσότεροι έμποροι όταν ρωτήθηκαν πόσο είχαν αλλάξει τη στρατηγική οπτικού περιεχομένου τους λόγω της πανδημίας. Ωστόσο, ορισμένοι επέλεξαν υψηλότερους αριθμούς — το 32% βαθμολόγησε τις αλλαγές οκτώ ή υψηλότερα, ενώ μόνο το 9,6% επέλεξε τέσσερις ή λιγότερους, σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία μάρκετινγκ οπτικού περιεχομένου.

(εκδίκηση)

17. Τα γραφήματα και οι εικονογραφήσεις λειτουργούν καλύτερα από άλλα γραφικά (41,5%).

Σύμφωνα με τις περισσότερες εταιρείες μάρκετινγκ περιεχομένου, τα γραφήματα και οι εικονογραφήσεις οδηγούν σε ισχυρή αφοσίωση, παρόλο που δεν είναι τα πιο συχνά χρησιμοποιούμενα γραφικά. Εκτός από αυτά, τα γραφήματα και οι απεικονίσεις λειτουργούν επίσης καλά (25,7%). Ακολουθούν βίντεο και παρουσιάσεις (20,2%), στοκ φωτογραφίες (7,6%) και gif και memes (5%).

(Χρηματοοικονομικά σε απευθείας σύνδεση)

18. Οι αναζητήσεις infographic έχουν αυξηθεί κατά 800% από το 2000.

Τα γραφήματα είναι ένα από τα πρωτότυπα γραφικά που οδηγούν στο υψηλότερο ποσοστό αφοσίωσης. Οι όγκοι αναζήτησης για πληροφορίες “infographics” και “infographics” έχουν πολλαπλασιαστεί τις τελευταίες δύο δεκαετίες. Ως αποτέλεσμα, ο αριθμός των υπηρεσιών που ειδικεύονται στα infographics έχει αυξηθεί ανάλογα.

(Εργασίες συγγραφής περιεχομένου)

19. Οι άνθρωποι μοιράζονται infographics τρεις φορές περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο οπτικό υλικό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία οπτικού περιεχομένου, τα γραφήματα δημιουργούν την καλύτερη αφοσίωση. Δεν είναι λοιπόν περίεργο που το 65% των B2B marketers τα χρησιμοποίησε το 2020. Στην πραγματικότητα, το 41,5% των marketers πιστεύει ότι αυτά είναι τα πιο σημαντικά εργαλεία τους για καμπάνιες μέσων.

(Χρηματοοικονομικά σε απευθείας σύνδεση)

20. Περίπου το 40% των εμπόρων βίντεο χρησιμοποιούν διαδικτυακά σεμινάρια ως εργαλείο μάρκετινγκ οπτικού περιεχομένου.

Τα γραφικά μάρκετινγκ, όπως βίντεο, μπορούν να κοινοποιηθούν μέσω άλλων καναλιών – όχι μόνο μέσων κοινωνικής δικτύωσης και ιστοτόπων. Έτσι, το 37% των επαγγελματιών μάρκετινγκ σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει διαδικτυακά σεμινάρια για μάρκετινγκ βίντεο στο εγγύς μέλλον. Μάλιστα, το 83% όσων το έχουν ήδη χρησιμοποιήσει αισθάνονται ότι πέτυχαν στην εφαρμογή του.

(Χρηματοοικονομικά σε απευθείας σύνδεση)

21. Το 23% των επαγγελματιών του μάρκετινγκ εκτιμά ότι οι δαπάνες τους για οπτικό περιεχόμενο θα αυξηθούν στο 21-30% του συνολικού προϋπολογισμού τους έως το 2021.

Με βάση τα στατιστικά στοιχεία μάρκετινγκ οπτικού περιεχομένου, οι περισσότεροι έμποροι περίμεναν ότι οι προϋπολογισμοί τους για τη δημιουργία οπτικού περιεχομένου θα αυξηθούν το 2021. Οι περισσότεροι πίστευαν ότι θα αυξανόταν στο 21-30%, αλλά το 21% περίμενε ότι ο προϋπολογισμός του μάρκετινγκ οπτικού περιεχομένου θα ήταν στο εύρος 11-20%. .

(εκδίκηση)

22. Το 39% των marketers θέλει να αυτοματοποιήσει τη δημιουργία πολλαπλών τύπων σχεδίασης.

Για τις περισσότερες εταιρείες ψηφιακού μάρκετινγκ που ειδικεύονται στην παραγωγή οπτικού περιεχομένου, η αυτοματοποίηση της δημιουργίας πολλαπλών προτύπων είναι απαραίτητη. Οι επιλογές αυτόματης αλλαγής μεγέθους για κανάλια κοινωνικής δικτύωσης είναι η επόμενη στη λίστα, την οποία επέλεξε το 20,5% των ερωτηθέντων εμπόρους μάρκετινγκ. Οι στατιστικές οπτικού μάρκετινγκ δείχνουν ότι το 16% θέλει να αυτοματοποιήσει τη συνεργασία της ομάδας, ενώ το 15% θέλει περισσότερη αυτοματοποίηση στην εφαρμογή της επωνυμίας στα οπτικά.

(εκδίκηση)

23. Περισσότεροι από 68,7 εκατομμύρια άνθρωποι στις ΗΠΑ μπορούν να χρησιμοποιούν AR μία φορά το μήνα.

Η επαυξημένη και η εικονική πραγματικότητα είναι νέες τάσεις που διαμορφώνουν τη διαχείριση οπτικού περιεχομένου και τη βιομηχανία. Σύμφωνα με προβλέψεις, 42,9 εκατομμύρια Αμερικανοί ενδέχεται να χρησιμοποιούν VR τουλάχιστον μία φορά το μήνα, επιπλέον των χρηστών AR. Αυτό σημαίνει 13% ή 20,8% (για AR) του συνολικού πληθυσμού, αντίστοιχα.

(eMarketer)

24. Περίπου το 36% των εμπόρους του μάρκετινγκ δημιουργούν κυρίως οπτικές εικόνες για αναρτήσεις ιστολογίου.

Εκτός από τις αναρτήσεις ιστολογίου, οι περισσότεροι έμποροι δημιουργούν κάθε είδους οπτικό περιεχόμενο για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Έτσι το 19,3% παράγει περιεχόμενο για το Facebook, το 13,9% για το Instagram και το 12% για το LinkedIn. Ένα άλλο 12,7% δημιουργεί γραφικά για σελίδες προορισμού και το 6,6% για έντυπο υλικό και υλικό επωνυμίας.

Ανάγνωση:  Πώς να δημιουργήσετε μια συμφωνία μίσθωσης σε λιγότερο από δέκα λεπτά

(εκδίκηση)

25. Η τακτική παραγωγή οπτικού περιεχομένου (36,7%) είναι το μεγαλύτερο εμπόδιο για τους marketers.

Σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία μάρκετινγκ οπτικού περιεχομένου, μαζί με την τακτική απόδοση, ένας άλλος κρίσιμος αγώνας για την παραγωγή περιεχομένου είναι η εύρεση της σωστής διάταξης για την παρουσίαση δεδομένων (22,9%). Η επόμενη πρόκληση είναι να σχεδιάσετε καλά infographics ή οποιοδήποτε οπτικό περιεχόμενο (20,5%). Τέλος, η απόκτηση δεδομένων και στατιστικών αποτελεί το τελευταίο σημαντικό εμπόδιο (19,9%).

(εκδίκηση)

26. Περίπου το 63% των επαγγελματιών μάρκετινγκ πίστευαν ότι περισσότερο από το 60% των επιχειρήσεων θα βασίζονταν σε οπτικά μέσα το 2021/22.

Εξαιρουμένης της πλειοψηφίας των επαγγελματιών μάρκετινγκ που περίμεναν ότι οι επιχειρήσεις θα βασίζονταν σε μεγάλο βαθμό στο οπτικό περιεχόμενο, το 22,5% ανέφερε ότι το 30-60% των οργανισμών θα χρησιμοποιούσε οπτικό περιεχόμενο το 2021 και το 2022. Σε αντίθεση με αυτούς, το 14% των επαγγελματιών του μάρκετινγκ δήλωσε ότι το 30% των επιχειρήσεων θα χρησιμοποιήστε οπτικό περιεχόμενο.

(εκδίκηση)

27. Το 85% των διαδικτυακών χρηστών καταναλώνει περιεχόμενο σε πολλές συσκευές ταυτόχρονα.

Σήμερα, οι περισσότεροι χρήστες διαθέτουν μια ποικιλία συσκευών για πρόσβαση στο διαδικτυακό περιεχόμενο. Τα στατιστικά στοιχεία μάρκετινγκ οπτικού περιεχομένου επιβεβαιώνουν ότι πολλοί χρήστες έχουν αρχίσει να αλλάζουν σε κινητές συσκευές. Παρόλα αυτά, οι χρήστες του Twitter παρακολουθούν το 90 τοις εκατό του περιεχομένου βίντεο του δικτύου σε φορητή συσκευή. Οι υπόλοιποι (10%) το παρακολουθούν σε επιτραπέζιους υπολογιστές.

(Χρηματοοικονομικά σε απευθείας σύνδεση)

Οπτικό περιεχόμενο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης

28. Το 80% των επαγγελματιών του μάρκετινγκ χρησιμοποιούν οπτικά μέσα στις καμπάνιες τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Πολλά στατιστικά στοιχεία επιβεβαιώνουν τα οφέλη των διαφορετικών οπτικών που χρησιμοποιούνται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Όχι μόνο το 80% των επαγγελματιών μάρκετινγκ και των πρακτορείων μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιούν οπτικό περιεχόμενο στις αναρτήσεις τους, αλλά το 60% χρησιμοποιεί μόνο βίντεο.

(Marketing DigiBook)

29. Το 55% των εμπόρων περιεχομένου επιλέγουν το Facebook ως τη σημαντικότερη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης.

Σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία μάρκετινγκ οπτικού περιεχομένου, το Facebook είναι η πιο δημοφιλής πλατφόρμα για εμπόρους περιεχομένου. Λαμβάνοντας υπόψη ότι οι χρήστες του παρακολουθούν περισσότερα από οκτώ δισεκατομμύρια βίντεο την ημέρα, είναι αρκετά δημοφιλής όσον αφορά το οπτικό περιεχόμενο. Στην πραγματικότητα, οι χρήστες του Facebook περνούν 3 φορές περισσότερο χρόνο παρακολουθώντας ζωντανά βίντεο από τα παραδοσιακά βίντεο.

(SAG IPL)

30. Τα tweets με εικόνες λαμβάνουν 150% περισσότερα retweet από ό,τι χωρίς.

Μια πρόσφατη μελέτη δείχνει ότι το οπτικό περιεχόμενο στο Twitter λαμβάνει πολύ περισσότερα κλικ, αγαπημένα και retweets από τα tweets χωρίς αυτό. Έτσι, τα tweets με εικόνες λαμβάνουν 18% περισσότερα κλικ. Ταυτόχρονα, λαμβάνουν 89% περισσότερα κλικ στα αγαπημένα κουμπιά και 150% περισσότερα retweet.

(Adweek)

31. Οι ζωντανές ροές στο Facebook δημιουργούν 10 φορές περισσότερη αφοσίωση από τα κανονικά βίντεο.

Εκτός από τη δημιουργία έξι φορές περισσότερων αλληλεπιδράσεων, τα βίντεο Facebook Live λαμβάνουν συχνά 10 φορές περισσότερα σχόλια από τα κανονικά βίντεο. Σύμφωνα με τα τελευταία στατιστικά στοιχεία του Facebook Live, τα βίντεο με την καλύτερη απόδοση έχουν διάρκεια μεταξύ 15 και 20 λεπτών.

(BloggingX)

32. Οι περισσότεροι έμποροι μέσων κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιούν οπτικά (80%).

Βάσει στατιστικών οπτικού μάρκετινγκ, οι εικόνες καλύπτουν το 80% των τύπων περιεχομένου που χρησιμοποιούνται από τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Ακολουθεί προ-ηχογραφημένο βίντεο στο 63 τοις εκατό. Επιπλέον, οι έμποροι τείνουν να χρησιμοποιούν το blogging (60%) και το ζωντανό βίντεο (35%). Τέλος, στο 9%, το podcasting έχει επίσης αυξηθεί σε δημοτικότητα.

(Χρηματοοικονομικά σε απευθείας σύνδεση)

33. Το 70% των θεατών του YouTube παρακολουθεί βίντεο “How to”.

Το YouTube είναι η κορυφαία πηγή περιεχομένου βίντεο παγκοσμίως με 83%, αν και τα στατιστικά του YouTube δείχνουν ότι είναι αποκλεισμένο σε εννέα χώρες. Τον γίγαντα βίντεο ακολουθεί το Facebook με 67 τοις εκατό. Γενικά, η πλειονότητα των θεατών παρακολουθεί βίντεο που προσφέρουν βοήθεια στην εργασία, τις σπουδές ή γενικά στις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν.

(HubSpot)

34. Το 87% των εμπόρων βίντεο χρησιμοποιούν το YouTube ως κανάλι περιεχομένου.

Το YouTube είναι μια από τις κορυφαίες διαδικτυακές πλατφόρμες περιεχομένου βίντεο. Είναι το δεύτερο μόνο μετά την Google από αυτή την άποψη. Τα στατιστικά στοιχεία μάρκετινγκ οπτικού περιεχομένου υποδηλώνουν ότι το 65% των δυνητικών πελατών επισκέπτεται έναν ιστότοπο που εμφανίζεται σε ένα βίντεο που παρακολουθούν σε αυτήν την πλατφόρμα.

(Χρηματοοικονομικά σε απευθείας σύνδεση)

35. Το 70% των χρηστών που ερωτήθηκαν δήλωσαν ότι τους αρέσουν τα Facebook Stories σε σχέση με άλλες πλατφόρμες.

Ενώ το Snapchat και το Instagram πρωτοστάτησαν στη λειτουργία ιστοριών, το Facebook φαίνεται να είναι η νούμερο ένα επιλογή μεταξύ 275 καταναλωτών στις ΗΠΑ. Τα στατιστικά στοιχεία μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης δείχνουν ότι μόνο το 17% επέλεξε το Instagram, ενώ το 13% επέλεξε το Snapchat.

(HubSpot)

36. Περίπου τέσσερα εκατομμύρια επιχειρήσεις χρησιμοποιούν διαφημίσεις Stories στο Instagram κάθε μήνα.

Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία μάρκετινγκ του Instagram, το 90% των χρηστών του Instagram έχουν επαγγελματικό λογαριασμό και οι περισσότερες επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τις ιστορίες για να προβάλουν την επωνυμία τους και να δημιουργήσουν ενδιαφέρον για τα προϊόντα τους μέσω ελκυστικού οπτικού περιεχομένου. Στην πραγματικότητα, το 58% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι ενδιαφέρεται πραγματικά για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μιας μάρκας αφού τα είδαν στο Stories. Επιπλέον, το 50% δήλωσε ότι είχε επισκεφτεί ακόμη και τον ιστότοπο μιας εταιρείας για να αγοράσει ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, δείχνουν τα στατιστικά στοιχεία μάρκετινγκ οπτικού περιεχομένου.

(Ινσταγκραμ)

37. Η ιδανική διάρκεια περιεχομένου βίντεο είναι δύο έως πέντε λεπτά.

Πρόσφατη έρευνα έχει δείξει ότι αυτό είναι το βέλτιστο μήκος για να τονώσει την πρόθεση και να προκαλέσει την επανάληψη της προβολής. Τα ίδια αποτελέσματα έρευνας δείχνουν ότι τα ιδανικά ζωντανά βίντεο διαρκούν περισσότερο από μία ώρα, με αύξηση του ποσοστού αφοσίωσης από 0,26 έως 0,46 τοις εκατό.

Ανάγνωση:  Δημιουργία ενός νικηφόρου προγράμματος μάρκετινγκ συνεργατών ηλεκτρονικού εμπορίου

(Κοινωνικός εσωτερικός κύκλος)

38. Ο φακός του Pinterest καταγράφει πάνω από 600 εκατομμύρια οπτικές αναζητήσεις κάθε μήνα.

Σύμφωνα με το Visual Content Statistics, πολλοί άνθρωποι χρησιμοποιούν το εργαλείο οπτικής αναζήτησης, το Lens. Για παράδειγμα, οι άνθρωποι έχουν διπλάσιες πιθανότητες να χρησιμοποιήσουν το Lens από ό,τι πριν από έξι μήνες ή ένα χρόνο. Το Lens είναι στο διαδίκτυο εδώ και αρκετά χρόνια, αλλά οι οπτικές αναζητήσεις έχουν αυξηθεί κατά 140% κάθε χρόνο από την έναρξή του.

(VentureBeat)

39. Για το 89% των B2B marketers, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι το προτιμώμενο εργαλείο για τη διανομή περιεχομένου.

Από όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που χρησιμοποιούνται από τους B2B marketers, το LinkedIn έχει τις περισσότερες δυνατότητες. Έτσι, το 89% από αυτούς το χρησιμοποιούν για να δημιουργήσουν δυνητικούς πελάτες B2B. Επιπλέον, το 96% των εμπόρων περιεχομένου B2B στρέφεται στο μάρκετινγκ περιεχομένου, τόσο οπτικό όσο και κείμενο.

(Hootsuite)

Στατιστικά οπτικού περιεχομένου που σχετίζεται με πανδημία

40. Το 83% των οργανισμών έκανε γρήγορες αλλαγές στο μάρκετινγκ περιεχομένου τους λόγω της πανδημίας.

Περίπου το 70% των επαγγελματιών του μάρκετινγκ λέει ότι η πανδημία επηρέασε ένα μεγάλο μέρος του μάρκετινγκ οπτικού περιεχομένου τους και τους έκανε να αλλάξουν. Ενώ το 83% των οργανισμών έχει ήδη κάνει αλλαγές, το 86% αναμένει ότι αυτές οι αλλαγές θα παραμείνουν ενεργές προς το παρόν.

(MarkTech Alliance)

41. Το 56,6% των επαγγελματιών μάρκετινγκ επιβεβαίωσε ότι η πανδημία προκάλεσε αλλαγές στη στρατηγική μάρκετινγκ οπτικού περιεχομένου.

Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, οι περισσότερες επιχειρήσεις έγιναν εικονικές και οι έμποροι έπρεπε να επανεφεύρουν την προσέγγισή τους για να προσελκύσουν πελάτες και το σωστό κοινό. Τα στατιστικά στοιχεία οπτικού περιεχομένου υποδηλώνουν ότι περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες ένιωσαν ότι το μέρος της εταιρικής επικοινωνίας τους είχε αλλάξει. Ωστόσο, το 43,4% πίστευε ότι συνεχιζόταν κανονικά παρά την πανδημία.

(εκδίκηση)

42. Η νούμερο ένα αλλαγή που έκανε το 70% των B2B marketers κατά τη διάρκεια του COVID-19 ήταν η αλλαγή της στρατηγικής ανταλλαγής μηνυμάτων και στόχευσης.

Αυτή είναι η νούμερο ένα αντιστοίχιση (70%) σε πολλές στρατηγικές περιεχομένου B2B. Διαφορετικά, επόμενο ήταν η προσαρμογή του ημερολογίου σύνταξης (64%), ακολουθούμενη από μια αλλαγή στη διανομή περιεχομένου και τις προωθήσεις (53%). Επόμενη σειρά ήταν η αλλαγή του ιστότοπου (40%) και η προσθήκη πόρων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τις διαδικτυακές κοινότητες (40%). Τέλος, πολλοί επανεξέτασαν ολόκληρο το ταξίδι των πελατών (31%), ενώ άλλοι αύξησαν τον χρόνο που αφιερώθηκε στους πελάτες (30%), επιβεβαιώνουν τα στατιστικά στοιχεία ψηφιακού μάρκετινγκ.

(Χρηματοοικονομικά σε απευθείας σύνδεση)

43. Το 54% των οργανισμών πιστεύει ότι η καμπάνια μάρκετινγκ περιεχομένου τους ήταν κάπως επιτυχημένη.

Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, οι περισσότεροι οργανισμοί πιστεύουν ότι οι καμπάνιες τους ήταν τουλάχιστον μέτρια επιτυχείς. Συγκεκριμένα, το 5% πιστεύει ότι έχει επιτύχει εξαιρετική επιτυχία. Το 26% πιστεύει ότι ήταν πολύ επιτυχημένο, ενώ το 14% δηλώνει ότι είχε μόνο μια μικρή επιτυχία, επιβεβαιώνουν τα στατιστικά στοιχεία οπτικού περιεχομένου.

(Χρηματοοικονομικά σε απευθείας σύνδεση)

Συμπέρασμα

Οι χρήστες μπορούν εύκολα να αξιολογήσουν μια αρχική σελίδα ή μια ανάρτηση ιστολογίου απλά κοιτάζοντας το περιεχόμενο και βαθμολογώντας τις οπτικές πτυχές. Εάν είναι βαρετό και στερείται οπτικού περιεχομένου, οι χρήστες μπορεί να υποθέσουν ότι δεν έχει καταβληθεί μεγάλη προσπάθεια για αυτό. Εναλλακτικά, εάν χρησιμοποιηθούν σωστά, τα γραφικά μπορούν να δώσουν σε μια επιχείρηση ένα πλεονέκτημα με τους πελάτες της. Όπως μπορείτε να δείτε, με βάση τα στατιστικά στοιχεία μάρκετινγκ οπτικού περιεχομένου που αναφέρθηκαν παραπάνω, αυτό το πεδίο είναι σημαντικό για κάθε έμπορο. Τώρα είναι στο χέρι σας να εφαρμόσετε όσα μάθατε και να αυξήσετε την οπτική σας παρουσία.

Συχνές ερωτήσεις μάρκετινγκ οπτικού περιεχομένου

Πόσο αποτελεσματικό είναι το οπτικό περιεχόμενο;

Τα ανθρώπινα μάτια επεξεργάζονται 36.000 οπτικά μηνύματα την ώρα και η αίσθηση μιας οπτικής σκηνής γίνεται αισθητή σε λιγότερο από ένα δέκατο του δευτερολέπτου. Επομένως, είναι φυσικό να χρησιμοποιούμε οπτικό περιεχόμενο για να μεταφέρουμε μηνύματα, ειδικά όταν γνωρίζουμε ότι το 90% των πληροφοριών που μεταδίδονται στον εγκέφαλο είναι οπτικές. Στην πραγματικότητα, ο εγκέφαλος επεξεργάζεται οπτικά μηνύματα 60.000 φορές πιο γρήγορα από οποιοδήποτε κείμενο, όπως αποκαλύπτουν στατιστικά στοιχεία για οπτικό περιεχόμενο.

(Smart Insights)

Πόσο το μάρκετινγκ είναι οπτικό;

Με βάση πρόσφατες στατιστικές γραφικών σχεδίων, οι έμποροι ισχυρίστηκαν το 2018 ότι τα οπτικά στοιχεία αποτελούσαν περίπου το 64 τοις εκατό του περιεχομένου τους. Το 2019, το ποσοστό αυτό αυξήθηκε κατά 10% και ήταν 74%. Στην αρχή της πανδημίας το 2020, οι περισσότεροι επαγγελματίες του μάρκετινγκ περιεχομένου (48%) δήλωσαν ότι το 91-100% του περιεχομένου τους αποτελούνταν από γραφικά, ενώ το 23% είπε ότι περιλάμβανε το 70-90% αυτών. Επιπλέον, περίπου το 8% ισχυρίστηκε ότι το 61-70% του περιεχομένου οπτικού υλικού και τέλος το 4% πρόσθεσε οπτικό περιεχόμενο στο 11-20% του υλικού μάρκετινγκ.

(εκδίκηση)

Οι άνθρωποι προτιμούν οπτικό περιεχόμενο;

Με βάση τα στατιστικά στοιχεία μάρκετινγκ οπτικού περιεχομένου, οι άνθρωποι περίμεναν τουλάχιστον κάποιο οπτικό περιεχόμενο στο περιεχόμενό τους το 2019. Τώρα το 91% των ανθρώπων προτιμούν το οπτικό περιεχόμενο από το κείμενο. Τα παραδοσιακά στατικά μέσα και τα κείμενα είναι ξεπερασμένα και οι καταναλωτές επιθυμούν διαδραστικό περιεχόμενο και καθηλωτικά γραφικά.

(Ερώτηση παντού)