Δημιουργήστε έσοδα από τα ιστολόγια και τα gadget σας: Συμβουλές ειδικών SEO, μέσων κοινωνικής δικτύωσης και μάρκετινγκ συνεργατών

Στατιστικά εικονικών γεγονότων

Η πανδημία του κορωνοϊού πυροδότησε την ανάπτυξη της βιομηχανίας εικονικών εκδηλώσεων με άνευ προηγουμένου τρόπο. Όταν οι άνθρωποι πρέπει να μείνουν στο σπίτι, η ηλεκτρονική μορφή ήταν η μόνη λύση για τις περισσότερες εκδηλώσεις να προχωρήσουν όπως είχε προγραμματιστεί. Η ταχεία ανάπτυξη διαφόρων εικονικών εκδηλώσεων ωθεί τη βιομηχανία, ενώ οι διοργανωτές μαθαίνουν γρήγορα τι λειτουργεί και τι όχι. Αυτά τα συναρπαστικά στατιστικά εικονικών συμβάντων καλύπτουν βασικές πληροφορίες για τη μορφή και τις βέλτιστες πρακτικές του κλάδου.

Στατιστικά εικονικών συμβάντων (επιλογή προμηθευτή)

  • Το ένα πέμπτο όλων των εμπορικών εκθέσεων το 2021 έχουν οργανωθεί ως εικονικές εκδηλώσεις. (Στατιστική)
  • Το 2022, το 40% των συναλλαγών προβλέπεται να πραγματοποιούνται διαδικτυακά. (Στατιστική)
  • Το 80% των εικονικών εκδηλώσεων είναι δωρεάν. (Bizzabo)
  • Τα διαδικτυακά σεμινάρια αποτελούν βασικό εργαλείο μάρκετινγκ για το 99% των επιχειρήσεων. (Στατιστική)
  • Το 76% των επαγγελματιών μάρκετινγκ χρησιμοποιούν το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ως το πιο αποτελεσματικό εργαλείο για την αύξηση των εγγραφών εικονικών εκδηλώσεων. (LAI Live)
  • Το 2020, η αγορά εικονικών εκδηλώσεων ήταν 94,04 δισεκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως. (Μελέτη Grand View)
  • Περίπου το 41% ​​των διοργανωτών μικρών εικονικών εκδηλώσεων επιλέγουν το Zoom. (Markletic)

Γενικά στατιστικά εικονικών συμβάντων

1. Το ένα πέμπτο όλων των εμπορικών εκθέσεων το 2021 έχουν οργανωθεί εικονικά.

Χάρη στην πανδημία, διάφορα είδη εικονικών εκδηλώσεων έλαβαν χώρα το 2020 και το 2021 – ειδικά το 2021, όταν η ζωή επέστρεψε σε κάποιο είδος κανονικότητας. Ο αριθμός των εικονικών συμβάντων αυξήθηκε μαζί με τον προϋπολογισμό τους και τέσσερις στους δέκα επαγγελματίες του μάρκετινγκ των ΗΠΑ δήλωσαν ότι σχεδιάζουν να αυξήσουν τις δαπάνες τους για εικονικές εκδηλώσεις το 2021.

(Στατιστική)

2. Το 40% των συναλλαγών θα γίνονται ηλεκτρονικά το 2022.

Παρά τις καλύτερες προσπάθειες των χωρών να εμβολιάσουν τους πληθυσμούς τους, θα υπάρξουν περισσότερες ή τουλάχιστον άλλες τόσες διαδικτυακές εκδηλώσεις το 2022, σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία εικονικών εκδηλώσεων. Με βάση την έρευνα που διεξήχθη από παγκόσμιους επαγγελματίες του μάρκετινγκ, οι εικονικές εκδηλώσεις προβλέπεται να αυξηθούν κατά 5% το 2022. Επιπλέον, οι υβριδικές εκδηλώσεις γίνονται όλο και πιο συνηθισμένες, καθώς σχεδόν το ένα τρίτο των εμπορικών εκθέσεων το 2021 διοργανώθηκαν σε αυτήν τη μορφή.

Πίνακας περιεχομένων

(Στατιστική)

3. Το 80% των εικονικών εκδηλώσεων είναι δωρεάν.

Ένα σημαντικό πράγμα για τους περισσότερους οργανισμούς είναι να προσεγγίσουν ένα ευρύτερο κοινό στην εκδήλωση. Στις περισσότερες περιπτώσεις, εξαρτάται από την τιμή της εικονικής διάσκεψης. Συνήθως είναι δωρεάν, επιτρέποντας στους εμπόρους να προσελκύσουν περισσότερους ανθρώπους. Ταυτόχρονα, όπως δείχνουν τα στατιστικά εικονικών συμβάντων, τα εικονικά συμβάντα επί πληρωμή δεν γίνονται φθηνότερα.

(Bizzabo)

4. Το δεύτερο εξάμηνο του 2020, η μέση τιμή μιας εικονικής εκδήλωσης ήταν 443 $.

Οι τιμές για εικονικές εκδηλώσεις διέφεραν κατά τη διάρκεια του 2020. Ωστόσο, η μέση τιμή στο τέλος του έτους ήταν κάπως υψηλότερη από ό,τι στο δεύτερο τρίμηνο (378 $). Στην πραγματικότητα, η τιμή παρουσίασε διακυμάνσεις καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, υποχωρώντας στα 254 δολάρια τον Ιούνιο και αυξήθηκε ξανά στα 629 δολάρια τον Ιούλιο. Αυτές οι αλλαγές αντικατοπτρίζουν τα πειράματα των επαγγελματιών μάρκετινγκ για την εξεύρεση ισορροπίας μεταξύ εσόδων και προσέγγισης χρηστών.

(Bizzabo)

5. Σχεδόν το 34% των επαγγελματιών μάρκετινγκ βάζει το μέσο κόστος ανά συμμετέχοντα για μια εικονική εκδήλωση μεταξύ 500 και 1.000 $.

Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία των εικονικών συμβάντων, η μέση τιμή εξαρτάται από το μέγεθος της εκδήλωσης. Μεγαλύτερες εκδηλώσεις όπως συνέδρια και εκθέσεις έχουν υψηλότερες τιμές. Για παράδειγμα, μια εικονική εκδήλωση σε ένα μεγάλο συνέδριο κοστίζει μεταξύ 1.000 και 1.500 $ ανά συμμετέχοντα.

(Markletic)

6. Τα διαδικτυακά σεμινάρια αποτελούν ουσιαστικό εργαλείο μάρκετινγκ για το 99% των επιχειρήσεων.

Τα διαδικτυακά σεμινάρια έχουν γίνει ζωτικής σημασίας για το διαδικτυακό μάρκετινγκ εκδηλώσεων, με το επιβλητικό 99% των επιχειρήσεων να τα αποδέχεται ως αναπόσπαστο μέρος, ισχυρίζονται οι στατιστικές εικονικών εκδηλώσεων. Από την αρχή της πανδημίας, οι οργανισμοί είχαν πολλές νέες λύσεις για διαδικτυακά σεμινάρια. Το λογισμικό ζωντανών συσκέψεων, που επιλέχθηκε από το 43% των ερωτηθέντων, είναι ένα άλλο σημαντικό ψηφιακό εργαλείο που χρησιμοποιείται παγκοσμίως.

(Στατιστική)

7. Τα τρία τέταρτα των επαγγελματιών μάρκετινγκ παγκοσμίως χρησιμοποίησαν τη ροή βίντεο ως εργαλείο ψηφιακού αφοσίωσης.

Η ζωντανή ροή είναι ένα σημαντικό μέρος της στρατηγικής μάρκετινγκ μιας εταιρείας που χρησιμοποιούν ήδη οι περισσότεροι έμποροι και πολλοί άλλοι σχεδιάζουν να κάνουν το ίδιο. Για παράδειγμα, τα στατιστικά εικονικών συμβάντων δείχνουν ότι ένας στους πέντε επαγγελματίες του μάρκετινγκ σχεδίαζε να χρησιμοποιήσει βίντεο ροής το 2021.

(Στατιστική)

8. Το 34% των διοργανωτών εκδηλώσεων θεωρεί ότι η συμμετοχή είναι το πιο σημαντικό όφελος από τη μετάβαση σε εικονικές εκδηλώσεις.

Η μετάβαση από φυσικά σε εικονικά συμβάντα προσφέρει πολλά οφέλη και η μείωση του κόστους είναι ένα από αυτά. Ωστόσο, για το 34% των σχεδιαστών είναι εικονική συμμετοχή στην εκδήλωση, όπως επιβεβαιώνουν τα στατιστικά. Ταυτόχρονα, η μείωση των γενικών εξόδων είναι ο κύριος λόγος για το 14,9% των ερωτηθέντων.

(EventMB)

9. Περίπου το 50% των εγγεγραμμένων συμμετεχόντων γίνονται πραγματικοί συμμετέχοντες.

Παρά το υψηλό ποσοστό εγγραφών, δεν συμμετέχουν όλοι οι συμμετέχοντες στην εκδήλωση. Το ποσοστό συμμετοχής των εικονικών εκδηλώσεων είναι περίπου το ήμισυ των εγγεγραμμένων συμμετεχόντων. Αν και πρόκειται για υψηλό ποσοστό μετατροπής, εξακολουθεί να είναι χαμηλότερο από το 54% που αναφέρθηκε το δεύτερο τρίμηνο του 2020. Δεδομένου ότι το 80 τοις εκατό των εγγραφών είναι δωρεάν, τα στατιστικά στοιχεία συμμετοχής για εικονικές εκδηλώσεις δείχνουν ότι ένας σημαντικός αριθμός ατόμων εμφανίζεται.

(Bizzabo)

10. Η δικτύωση είναι η μεγαλύτερη πρόκληση για τους διοργανωτές εικονικών εκδηλώσεων με 68,8%.

Παρά τα προφανή πλεονεκτήματα, τα εικονικά συμβάντα δεν είναι χωρίς εμπόδια. Έτσι, οι περισσότεροι έμποροι ανησυχούν για τη δικτύωση (68,8%) και την εμπλοκή (67,7%). Εκτός από αυτά, ο διαχωρισμός της εκδήλωσης από άλλες αποτελεί εμπόδιο για το 52,9% των διοργανωτών της εκδήλωσης. Η Logistics είναι η επόμενη στη λίστα με 52,5%. Τέλος, τα στατιστικά για εικονικές εκδηλώσεις τοποθετούν την εύρεση και την επιρροή χορηγών ως τις δύο τελευταίες προκλήσεις, με 36,9% και 35,7% αντίστοιχα.

(Bizzabo)

11. Οι εταιρείες χρειάζονται τρεις έως έξι εβδομάδες για να προετοιμαστούν για μια μικρή εικονική εκδήλωση.

Ακόμη και μικρές εικονικές εκδηλώσεις απαιτούν προετοιμασία και προώθηση. Για μικρότερες εταιρείες, αυτό είναι τρεις έως έξι εβδομάδες. Εν τω μεταξύ, για το 65% των ερωτηθέντων εμπόρους μάρκετινγκ, τα μεγαλύτερα εικονικά συμβάντα απαιτούν περίοδο μεγαλύτερη των έξι εβδομάδων για την προετοιμασία των δραστηριοτήτων προώθησης και μάρκετινγκ και τη δημιουργία στοχευμένων αριθμών εγγραφής.

Ανάγνωση:  Πώς να δημιουργήσετε μια λίστα αναπαραγωγής στο Spotify; Καλύτερες Μέθοδοι

(Εκδήλωση)

12. Οι διοργανωτές καταφέρνουν να λάβουν κατά μέσο όρο 14 χορηγίες ανά εικονική εκδήλωση.

Όπως και οι φυσικές εκδηλώσεις, οι διαδικτυακές εκδηλώσεις απαιτούν επίσης κάποια χορηγία. Σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία εικονικών γεγονότων, οι έμποροι ισχυρίζονται ότι η μέση αξιοπιστία της κινητήριας αξίας εικονικών εκδηλώσεων για τους χορηγούς είναι 6,5 σε κλίμακα 1-10. Η κινητήρια αξία είναι αυτό που πουλά την εκδήλωση σε πιθανούς χορηγούς.

(Bizzabo)

13. Το 80% των διοργανωτών εικονικών εκδηλώσεων προσφέρουν τουλάχιστον μία συνεδρία εκδήλωσης κατόπιν αιτήματος.

Επιτρέποντας την πρόσβαση στην εκδήλωση ή σε ορισμένες συνεδρίες μέσω ηχογραφήσεων μετά το τέλος τους, οι διοργανωτές διευρύνουν την εμβέλεια και τις δυνατότητές τους να συλλάβουν δυνητικούς πελάτες με βάση στατιστικά εικονικών συμβάντων. Με αυτόν τον τρόπο, οι συμμετέχοντες σε διαφορετικές χώρες και ζώνες ώρας μπορούν να ασχοληθούν με το περιεχόμενο τη δική τους ώρα ή όσες φορές θέλουν.

(Διαδικτυακός παρουσιαστής)

14. Το 76% των επαγγελματιών μάρκετινγκ χρησιμοποιούν το email ως το πιο αποτελεσματικό εργαλείο για την αύξηση των εγγραφών εικονικών εκδηλώσεων.

Δεν αρκεί να δημοσιεύετε σχετικά με τη διοργάνωση μιας εκδήλωσης και να περιμένετε από τους ανθρώπους να συμμετάσχουν. Πρέπει να οργανωθούν εκστρατείες πριν από την εκδήλωση. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο τα στατιστικά μάρκετινγκ εκδηλώσεων δείχνουν ότι οι περισσότεροι έμποροι χρησιμοποιούν ορισμένες κοινές τεχνικές ψηφιακού μάρκετινγκ. Για παράδειγμα, το 89% χρησιμοποιεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να προσελκύσει κόσμο.

(LAI Live)

15. Το 49% των επαγγελματιών μάρκετινγκ θεωρεί ότι η αφοσίωση των παρευρισκομένων είναι βασικός δείκτης μιας επιτυχημένης εικονικής εκδήλωσης.

Τα στατιστικά στοιχεία εικονικών συμβάντων υποδηλώνουν ότι οι οργανισμοί που αποτυγχάνουν να προσελκύσουν το κοινό τους έχουν 150% περισσότερες πιθανότητες να έχουν μια αποτυχημένη εκδήλωση. Ένας από τους παράγοντες εμπλοκής είναι οι δημοσκοπήσεις εκδηλώσεων. Στην πραγματικότητα, σχεδόν το 82% των διοργανωτών τα χρησιμοποιεί για να βελτιώσει την αφοσίωση, ενώ το 71% χρησιμοποιεί δημοσκοπήσεις για να κρατήσει τους συμμετέχοντες αφοσιωμένους. Επιπλέον, το 61% των επαγγελματιών μάρκετινγκ αναφέρει το βίντεο ως ένα εξαιρετικό διαδραστικό στοιχείο.

(Eventus, Markletic)

16. Το 60% των προγραμματιστών εκδηλώσεων χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να εγγραφούν σε εκδηλώσεις.

Τα στατιστικά στοιχεία εικονικών εκδηλώσεων δείχνουν ότι οι διοργανωτές εκδηλώσεων χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να λάβουν σχόλια από τους συμμετέχοντες (38%). Το πιο σημαντικό είναι ότι τα χρησιμοποιούν για προώθηση, δείχνουν τα στατιστικά εικονικών εκδηλώσεων. Συγκεκριμένα, το 52% των επαγγελματιών μάρκετινγκ χρησιμοποιούν το Facebook για να τοποθετήσουν τις εικονικές τους εκδηλώσεις στη ροή πελατών.

(Εκδήλωση)

17. Το 30% των εταιρειών χρησιμοποιεί εφαρμογές για τις εικονικές εκδηλώσεις τους.

Ο κύριος σκοπός της χρήσης της εφαρμογής σε εικονικές εκδηλώσεις είναι η εγγραφή και η δέσμευση. Περίπου το 78% των επιχειρήσεων αναφέρει ότι η χρήση εφαρμογών συμβάντων τις βοήθησε να επιτύχουν θετική απόδοση επένδυσης (ROI) από τις εικονικές εκδηλώσεις τους.

(Markletic)

Μέγεθος αγοράς εικονικών εκδηλώσεων

18. Σε παγκόσμιο επίπεδο, η εικονική αγορά ήταν 94,04 δισεκατομμύρια δολάρια το 2020.

Με βάση τα στατιστικά εικονικών συμβάντων, αυτός ο αριθμός αναμένεται να αυξηθεί κατά 23,7% CAGR μεταξύ 2021 και 2028. Η ισχυρότερη ώθηση πίσω από αυτή την ανάπτυξη είναι η εισαγωγή διαφορετικών εργαλείων επικοινωνίας και συνεργασίας σε διαφορετικούς κλάδους. Κυρίως, οφείλεται στην πολλαπλή χρήση των εργαλείων τηλεδιάσκεψης στα οποία βασίζονται οι περισσότερες εταιρείες για την καθημερινή τους επιχείρηση.

(Μελέτη Grand View)

19. Οι εξωτερικές εκδηλώσεις αντιπροσώπευαν το 40% του μεριδίου αγοράς εικονικών εκδηλώσεων το 2020.

Σύμφωνα με τις προβλέψεις, το τμήμα εξωτερικών εκδηλώσεων, το οποίο αντιπροσωπεύει σχεδόν το ήμισυ του μεγέθους της αγοράς εικονικών εκδηλώσεων από πλευράς εσόδων, θα κυριαρχήσει στον κλάδο των εκδηλώσεων στο μέλλον. Αυτή η ανάπτυξη αντανακλά το γεγονός ότι οι οργανισμοί πρέπει να επικοινωνούν με εξωτερικούς ενδιαφερόμενους με κάποια μορφή για να διατηρήσουν την επιχειρηματική ανάπτυξη.

(Μελέτη Grand View)

20. Τα συνέδρια αποτελούν το 43% όλων των εικονικών εκδηλώσεων σε μία πλατφόρμα.

Με βάση τα στατιστικά εικονικών συμβάντων της Bizzabo, σχεδόν οι μισές εκδηλώσεις στην πλατφόρμα τους είναι εικονικές διασκέψεις. Ακολουθούν συναντήσεις και δικτύωση με μερίδιο 23 τοις εκατό. Στη συνέχεια, οι εταιρείες χρησιμοποιούν συχνά την πλατφόρμα για εσωτερικές συναλλαγές, οι οποίες αντιπροσωπεύουν το 13%. Τα μαθήματα και τα εργαστήρια βρίσκονται στην τέταρτη λίστα με 7%. Άλλες αξιοσημείωτες εκδηλώσεις περιλαμβάνουν εμπορικές εκθέσεις/εκθέσεις σε ποσοστό 4%, κοινωνικές συγκεντρώσεις (2%), εκδοτικές εκδηλώσεις (2%), διαδικτυακά σεμινάρια (2%) και άλλα.

(Bizzabo)

21. Οι εκθέσεις και οι εκθέσεις είχαν το μεγαλύτερο, 30 τοις εκατό, μερίδιο του τζίρου το 2020.

Μεταξύ όλων των τύπων εικονικών εκδηλώσεων, οι εμπορικές εκθέσεις και οι εκθέσεις κυριάρχησαν στο μερίδιο των εσόδων της αγοράς το 2020, όπως φαίνεται από τα στατιστικά στοιχεία εικονικών εκδηλώσεων. Παρά την παγκόσμια κατάσταση υγείας, η ανάγκη για πώληση και παρουσίαση προϊόντων ανάγκασε τις εταιρείες να στραφούν σε αυτές τις τακτικές. Μάλιστα, αποδείχτηκε ότι ήταν ένας φθηνότερος και ευκολότερος τρόπος να παρουσιάσουν την προσφορά τους χωρίς έξοδα ταξιδιού, διαφημιστικό υλικό και άλλα έξοδα. Επιπλέον, τα διαδικτυακά σεμινάρια, οι εκθέσεις εργασίας και οι συναυλίες παρουσίασαν επίσης ανάπτυξη, η οποία προβλεπόταν να συνεχιστεί και να φτάσει σε CAGR 25% από το 2021 έως το 2028.

Ανάγνωση:  Επεξεργασία μισθοδοσίας: Βασικά πράγματα που πρέπει να κάνουν οι διευθυντές ανθρώπινου δυναμικού και μισθοδοσίας

(Μελέτη Grand View)

22. Η Βόρεια Αμερική αντιπροσώπευε το ένα τρίτο των εσόδων από εκδηλώσεις της παγκόσμιας εικονικής αγοράς το 2019.

Με βάση τα στατιστικά εικονικών συμβάντων του 2019, η Βόρεια Αμερική είχε το μεγαλύτερο μερίδιο εσόδων παγκοσμίως. Η περιοχή των ΗΠΑ έχει εξαιρετικά υψηλό ρυθμό ανάπτυξης, ενώ η Ασία-Ειρηνικός και η LAMEA αναμένεται να καλύψουν τη διαφορά κατά την περίοδο πρόβλεψης (2021-2028) λόγω του βελτιωμένου επιχειρηματικού περιβάλλοντος.

(Allied Market Research)

23. Το 55% των διοργανωτών σχεδιάζει να ξοδέψει περισσότερα σε εικονικές εκδηλώσεις τα επόμενα δύο χρόνια.

Από όλους τους οργανισμούς που διοργανώνουν εικονικές εκδηλώσεις το 2020, το 84% κατέγραψε σημαντικά χαμηλότερο κόστος από τις φυσικές εκδηλώσεις, αποκαλύπτουν στατιστικά στοιχεία εικονικών εκδηλώσεων. Μάλιστα, το υψηλότερο κόστος σε αυτή την περίπτωση ήταν οι πλατφόρμες φιλοξενίας. Επιπλέον, οι διοργανωτές χρησιμοποίησαν τους περισσότερους ομιλητές και συντονιστές.

(LAI Live)

24. Περίπου το 41% ​​των διοργανωτών μικρών εικονικών εκδηλώσεων επιλέγουν το Zoom.

Το ζουμ είναι η νούμερο ένα επιλογή για τα περισσότερα μικρά εικονικά συμβάντα. Το Microsoft Teams είναι ένα άλλο δημοφιλές εργαλείο για το 29% των εμπόρων.

(Markletic)

25. Το 31,6% των διοργανωτών εκδηλώσεων B2B χρησιμοποιούν το Intrado ως πλατφόρμα εικονικής φιλοξενίας μεγάλων εκδηλώσεων.

Το Intrado φαίνεται να είναι η νούμερο ένα επιλογή για μεγαλύτερα εικονικά συνέδρια. Σύμφωνα με τα στατιστικά των εικονικών γεγονότων, ο επιλαχών είναι ο ΟΝ24 με 20,1%. Άλλες πλατφόρμες που χρησιμοποιούνται συνήθως είναι οι Bizzabo (14,8%), Intellum (14,4%), Kaltura (10,1%) και Hopin (9%).

(Markletic)

Οι πιο επιτυχημένες εικονικές εκδηλώσεις

26. Η παγκόσμια περιοδεία Salesforce, μια μονοήμερη εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε τον Μάρτιο του 2020, κατέγραψε 1,2 εκατομμύρια προβολές.

Αυτή η εκδήλωση ήταν από τις πρώτες που μετακόμισε σε διαδικτυακό αμφιθέατρο λόγω της πανδημίας. Σύμφωνα με τα στατιστικά της προσέλευσης των εικονικών εκδηλώσεων, προσέλκυσε περισσότερους από 80.000 θεατές ζωντανής ροής. Ακόμη πιο εντυπωσιακό είναι ότι η απόφαση να γίνει εικονική δεν πάρθηκε παρά τον Φεβρουάριο, περίπου 10 ημέρες πριν από την εκδήλωση.

(Κοινωνικοί πίνακες)

Το 27ο Ετήσιο Συνέδριο του Cvent καταγράφει 37.500 περισσότερους συμμετέχοντες από το 2020 μετά από εικονική εκδήλωση.

Το ετήσιο συνέδριο του Cvent ήταν διαδικτυακό για πρώτη φορά τον Αύγουστο του 2020. Προσέλκυσε 42.000 συμμετέχοντες (4.500 το 2019) και ήταν ένα από τα πιο επιτυχημένα εικονικά γεγονότα εκείνη την εποχή, που επιβεβαιώθηκε από τα στατιστικά εικονικών εκδηλώσεων. Η εταιρεία φιλοξενεί την πλατφόρμα στο δικό της προϊόν, το νέο Virtual Attendee Hub. Με αυτόν τον τρόπο, οι πελάτες είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν το προϊόν σε πραγματικό χρόνο.

(Κοινωνικοί πίνακες)

28. Το Tomorrowland Around the World προσέλκυσε 1 εκατομμύριο ανθρώπους στο Διαδίκτυο το 2020.

Το 2020, το βελγικό μουσικό φεστιβάλ αποφάσισε να οργανώσει ένα εικονικό περιβάλλον αποτελούμενο από οκτώ σκηνές και 60 καλλιτέχνες. Εκείνη τη χρονιά, το φεστιβάλ, το οποίο συνήθως παρακολουθούσαν περίπου 400.000 άτομα, έσπασε το ρεκόρ φτάνοντας το ένα εκατομμύριο. Το πιο ενδιαφέρον γεγονός σχετικά με αυτό το εικονικό γεγονός είναι το στοιχείο του παιχνιδιού. Φιλοξενήθηκε σε ένα νησί στη θάλασσα και τροφοδοτήθηκε από ισχυρές ψηφιακές δυνατότητες, επιτρέποντας μια απρόσκοπτη εμπειρία.

(Ενοικίαση χώρου)

Άλλα στατιστικά εικονικών συμβάντων που αξίζει να σημειωθούν

29. Το 57% των διαδικτυακών εκδηλώσεων είναι μονοήμερες.

Οι περισσότεροι διοργανωτές εκδηλώσεων διοργανώνουν εκδηλώσεις που διαρκούν μόνο μία ημέρα. Ένα μέσο εικονικό συμβάν αποτελείται από περίπου 20 συνεδρίες. Φαίνεται ότι οι διοργανωτές επιλέγουν περισσότερο για πολλαπλές ταυτόχρονες εκδηλώσεις συνεδρίας. Στη λίστα ακολουθούν τα διήμερα με μερίδιο 14% και ακολουθούν τα τριήμερα με 9%.

(Bizzabo)

30. Μόνο το 7% των ανθρώπων θέλει να συμμετέχει σε εικονικές εκδηλώσεις διάρκειας άνω της μίας ώρας.

Συνήθως, το εύρος προσοχής των συμμετεχόντων σε μια εικονική εκδήλωση μειώνεται μετά από κάποιο χρονικό διάστημα. Οι μεγάλοι χρόνοι προβολής προκαλούν κόπωση εικονικών συμβάντων, επιβεβαιώνουν τα στατιστικά. Γι’ αυτό είναι τόσο σημαντικό να κάνετε ένα διάλειμμα κάθε 25 λεπτά, καθώς το 55% των ερωτηθέντων σε μια συγκεκριμένη έρευνα επιβεβαίωσε ότι θέλουν οι εικονικές εκδηλώσεις να διαρκούν 30 λεπτά ή λιγότερο.

(GovExec)

31. Ένας στους τρεις διοργανωτές εκδηλώσεων αντιμετωπίζει μακροπρόθεσμες οικονομικές απώλειες και περικοπές θέσεων εργασίας.

Η απώλεια χρημάτων και ανθρώπινου δυναμικού επηρεάζει περισσότερο τους διοργανωτές εκδηλώσεων (30%). Οι τρεις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν επί του παρόντος είναι: (α) η απόφαση να ακυρώσουν, να αναβάλουν ή να μετακινηθούν σε εικονικές εκδηλώσεις. (β) την αλλαγή των όρων των συμβάσεων με τους προμηθευτές, τους χορηγούς και τους σχετικούς ενδιαφερόμενους φορείς και (γ) τον προγραμματισμό σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον.

(Δύναμη Εκδηλώσεων)

32. Μια κακή σύνδεση προκαλεί εκφοβισμό για σχεδόν το 40% των συμμετεχόντων στην εικονική εκδήλωση, δείχνουν τα στατιστικά στοιχεία εικονικής εκδήλωσης.

Εκτός από μια κακή σύνδεση, τόσο οι συμμετέχοντες όσο και οι διοργανωτές έχουν κακό ήχο (30%), κακή κάμερα (20%) και ακατάστατο φόντο (12%).

(Markletic)

Συμπέρασμα

Η οργάνωση εικονικών εκδηλώσεων δεν είναι εύκολη. Ωστόσο, η πρακτική έχει δείξει ότι αποτελούν σημαντικά εργαλεία για τη διεξαγωγή επιχειρήσεων. Είναι αλήθεια ότι η οργάνωσή τους απαιτεί πειραματισμό και προσαρμογή, αλλά τελικά τα αποτελέσματα μπορεί να είναι ικανοποιητικά. Ένα πράγμα είναι βέβαιο – ο κλάδος θα συνεχίσει να αναπτύσσεται με βάση τα στατιστικά μάρκετινγκ εκδηλώσεων.

Ανάγνωση:  Στατιστικά στοιχεία για τις διαδικτυακές αγορές

Συχνές ερωτήσεις για εικονικές εκδηλώσεις

Πόσο δημοφιλή είναι τα εικονικά συμβάντα;

Τα στατιστικά εικονικών συμβάντων δείχνουν ότι το 45% των μελλοντικών B2B συμβάντων θα είναι εικονικά. Η μελέτη επικεντρώθηκε σε 200 εταιρείες B2B που διοργανώνουν εκδηλώσεις στη Μεγάλη Βρετανία και την Ιρλανδία. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι το 72% των εταιρειών σχεδιάζει να διατηρήσει τη μορφή των εικονικών εκδηλώσεων, ακόμη και αν επιλυθεί η κατάσταση με τον COVID-19. Περίπου το 77% σχεδιάζει να οργανώσει υβριδικές εκδηλώσεις. Έτσι, η επισκόπηση μπορεί να μοιάζει με αυτό: 45% εικονική, 32% φυσική και 23% υβριδική. (Τεχνολογία Μάρκετινγκ)

Πόσο έχουν αυξηθεί τα εικονικά συμβάντα;

Από την εμφάνιση του κοροναϊού και της πανδημίας, τα εικονικά συμβάντα έχουν αυξηθεί κατά 1000%, και αυτή η αύξηση είναι μόνο σε μία από τις πολλές πλατφόρμες – το 6Connex. Οι εκπρόσωποι είπαν ότι έκαναν συνεχώς προσλήψεις και έκαναν υπερωρίες λόγω ζήτησης. Ως αποτέλεσμα αυτής της ανάπτυξης, η πλατφόρμα έχει δει 52.000 συμβάντα από τον COVID-19, δείχνουν τα στατιστικά εικονικών συμβάντων.

(Forbes)

Ποιος είναι ο μέσος αριθμός επισκεπτών σε μια εικονική εκδήλωση;

Με βάση τα δεδομένα Statista, ο μέσος αριθμός συμμετεχόντων σε εικονικές εκδηλώσεις είναι περίπου 1.356 συμμετέχοντες. Από την άλλη πλευρά, οι τακτικές συναντήσεις είχαν κατά μέσο όρο 908 συμμετέχοντες.

(Στατιστική)

Ποια είναι η ιδανική διάρκεια μιας εικονικής εκδήλωσης;

Ο οργανισμός StreamGo έχει ερευνήσει πόσο θα πρέπει να διαρκέσει ένα εικονικό συμβάν. Με βάση τα δεδομένα, δύο έως τέσσερις ώρες είναι ιδανικές για μια περίσταση με δέσμευση. Τέτοιες εκδηλώσεις που διαρκούν έως και πέντε ώρες μπορούν να λειτουργήσουν καλά. Ωστόσο, οτιδήποτε μετά από αυτό φαίνεται να μειώνει τόσο τη συμμετοχή όσο και τη δέσμευση, οδηγώντας σε κόπωση εικονικών εκδηλώσεων, δείχνουν τα στατιστικά στοιχεία.

(Μετάδοση ροής GO)

Πότε εγγράφονται οι περισσότεροι σε μια εικονική εκδήλωση;

Οι περισσότεροι άνθρωποι εγγράφονται δύο ή τρεις εβδομάδες πριν από την εκδήλωση. Ανεξάρτητα από τους πιθανούς στόχους εγγραφής που θέλετε να επιτύχετε, να είστε βέβαιοι ότι η προώθηση μιας εκδήλωσης μήνες πριν δεν θα κάνει πολλά. Γι’ αυτό είναι σημαντικό να το διαφημίζετε όσο το δυνατόν πιο κοντά στην πραγματική ημερομηνία της εκδήλωσης.

(Marketo)

Πώς μετράτε την επιτυχία μιας εικονικής εκδήλωσης;

Σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία εικονικών συμβάντων, η επιτυχία της εικονικής σας εκδήλωσης μπορεί να μετρηθεί από πολλούς διαφορετικούς παράγοντες:

  • Ο αριθμός των εγγραφών σε σύγκριση με τον αριθμό των μη εμφανίσεων.
  • Επισκέψεις στον ιστότοπο μετά το συμβάν παρακολουθώντας σελίδες προορισμού και Google Analytics.
  • Παρακολούθηση επισκέψεων εφαρμογών με χρήση εργαλείων ανάλυσης.
  • Εμπλοκή και διατήρηση συμμετεχόντων.
  • Χρήση ερευνών και φορμών ανατροφοδότησης κατά τη διάρκεια ή μετά την εκδήλωση.
  • παρακολούθηση μετρήσεων μέσων κοινωνικής δικτύωσης (hashtags, αριθμός ακολούθων, αφοσίωση κ.λπ.)
  • Ας ελέγξουμε το εισόδημα που δημιουργείται.

(Έξυπνες συναντήσεις)

Τι ποσοστό του κόστους μιας εικονικής εκδήλωσης προέρχεται από την τεχνολογία;

Ο προϋπολογισμός κάθε εικονικής εκδήλωσης ποικίλλει ανάλογα με τη χωρητικότητα και τους συγκεκριμένους στόχους. Ενώ τα φυσικά γεγονότα απαιτούν μόνο το 25% του συνολικού προϋπολογισμού για την τεχνολογία, η κατάσταση είναι διαφορετική στο διαδίκτυο. Οι στατιστικές εικονικών εκδηλώσεων δείχνουν ότι το 75% του προϋπολογισμού πηγαίνει στην τεχνολογία αντί για τον χώρο, τα τρόφιμα, τα αναψυκτικά, το προσωπικό και τα ταξίδια. (CVent)

Τι ποσοστό των εικονικών εκδηλώσεων είναι δωρεάν;

Το 80% όλων των εικονικών εκδηλώσεων είναι δωρεάν. Ωστόσο, αυτή η στρατηγική θα λειτουργήσει προς το παρόν καθώς ενδέχεται να υπάρξουν αλλαγές. Καθώς οι εικονικές εκδηλώσεις αναμένεται να συνεχιστούν πολύ μετά την πανδημία, οι τιμές πιθανότατα θα προσαρμοστούν ώστε να αντικατοπτρίζουν τη νέα κατάσταση.
(360 Live Media)

Ποιο είναι το μέσο κόστος μιας εικονικής διάσκεψης;

Τα στατιστικά στοιχεία εικονικών συμβάντων δείχνουν ότι σχεδόν το 34% των επαγγελματιών μάρκετινγκ ισχυρίζονται ότι ξοδεύουν κατά μέσο όρο 500-1.000 $ ανά συμμετέχοντα σε μια εικονική εκδήλωση. Για μεγαλύτερα εικονικά συνέδρια, το κόστος είναι ακόμη υψηλότερο ($1.000-$1.500). Επιπλέον, το 17% των επαγγελματιών μάρκετινγκ ισχυρίζονται ότι ξοδεύουν πάνω από 1.500 $ ανά συμμετέχοντα. Μόνο το 18% ξοδεύει κατά μέσο όρο 200-500 $ ανά συμμετέχοντα.
(Markletic)

Πόσο μεγάλη είναι η αγορά εικονικών εκδηλώσεων;

Η παγκόσμια αγορά εικονικών εκδηλώσεων αποτιμήθηκε σε 94,04 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ το 2020. Με αυτόν τον ρυθμό, αναμένεται να αυξηθεί με CAGR 23,7% από το 2021 έως το 2028. Τα στατιστικά στοιχεία των εικονικών γεγονότων δείχνουν ότι η αγορά καθοδηγείται από την αυξημένη υιοθέτηση διαφόρων μεθόδων συνεργασίας και επικοινωνίας. εργαλεία όπως το Zoom, τα οποία προσφέρουν λειτουργίες που διευκολύνουν τις διαδικτυακές συναντήσεις. Η άνοδος του συστήματος Unified Communication as a Service (UCaaS) σε οργανισμούς και ιδρύματα θα προωθήσει περαιτέρω την ανάπτυξη.
(Μελέτη Grand View)